• Stefans fästmö

Augusti 2007 - ny tråd

Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!

• Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd
  • Stefans fästmö

smartiz

nej det klart, syskon vill man ju ha med! Men kan ni inte dra gräsen där då, alltså dina syskon får komma men varken kusiner eller andra barn? Det tror jag folk förstår, de är ju så nära er!

Ja, tror det får bli barnvakt, för jag vill ju gärna träffa barnen dagen efter o så, men inte just på själva festen... Gäller att hitta några som vill ta hand om en dagisavdelning då...! ;)

• kela81

Stefans fästmö-hum...det har vi tänkt på, men det är lite krongligt det med...dessutom så...*kanske låter dumt med* Så är mina syskon allra jobbigast av alla barnen *suck* Får se hur vi gör..barnkalas vill vi ju iallafall inte ha...även om vi gillar barn bägge två

Du får muta ett gäng med tonårstjejer eller nått att sitta barnvakt

• Noomi

Nu har jag också hittat hit! Som ni kanske sett i sommar 2007-tråden gifter jag mig den 25 augusti.

Har just skickat iväg lite frågor till en brudbutik, ser väl en aning fram mot att få gå och prova brudklänningar... men bara en aning. :D

• kela81

Noomi-som här då..är bara *lite* sugen på att få köpa klänningen nu Varför ska det vara så länge kvar tills man får göra det

• Noomi

smartiz - Ja, det är riktigt plågsamt, haha!
    Skulle gärna ha provat massor för länge sen, men de märken jag vill ha är lättast att få tag i i Köpenhamn. Så jag får snällt vänta tills jag har möjlighet att ta mig dit, i sommar/höst nån gång. Plus att jag ska krympa lite är det tänkt. :)

• kela81

Noomi-hum...jag borde ochså ta tag i träningen innan jag fixar klänning...
    Var med min bästa kompis förra året i mars och köpte klänning, de i alla affärer tycket att vi var ute alldeles för tidigt (hon hadde ochså i augusti) undrar va dom säger då om man kommer inspringande redan nu

• Noomi

Jasså, när är det tänkt att man ska börja prova då? Vad lustigt, det borde väl vara bra att man är ute i god tid. Ju närmre sommaren desto mer panikartade brudar på jakt, eller?
    Skulle aldrig våga vänta tills mars. Många har ju tre månaders leveranstid, och tänk om något skulle gå fel?
    Nej, de får väl tycka att jag är skum då som är ute i så pass god tid. Jag har ju redan bokat lokal, fotograf och liveband, så vad fasen...

• kela81

Noomi-jag tyckte ochså att det var jätte konstigt....de verkade dock väldigt stressade och sura mest, de hadde ju viktigare före...sånna som skulle gifta sig i maj och juni....Skumt...fast kompisen bestämde bröllop i mars och vi satte igång direkt, sen så tog det ju några veckor innan kläningen bestämdes så i slutet av april beställde hon...

Jag håller på att leta lokal för fullt så att vi kan fara runt och kolla in dem snarast och sen boka

• kela81

Noomi-vart ska du gifta dig föresten?

• mammaK

Hej!
    Jag är ny här men jag ska försöka kasta mig in i er tråd....

Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd