Augusti 2007 - ny tråd
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
Hej tjejer! Såg att vår gamla tråd är avstängd så startar en ny! Hoppas alla hittar hit!
smartiz - Knepiga människor, hoppas att man slipper sådana sen då. :)
Vi ska gifta oss i Halmstad där min blivande är ifrån. Blir en borglig vigsel vid havet och sen fest i en jättefin lokal med god mat och bra musik....förhoppningsvis! :D
Noomi-låter ju perfekt Hoppas att det blir so då
Själv håller jag på att titta efter ställe nu...det vi tänkte ble alldeles för dyrt verkar det som *suck*
Ja...hoppas verkligen att de är gladare när vi kommer in och ska handla
mammaK-välkommen
Välkommen MammaK och hej hej Noomi! Just det, du är ju augustibrud du oxå! :D Dessutom kanske vi ses i Göteborg (med omnejd)-tråden? Halmstad är ju inte sååå långt bort... Var bor ni?
Jag är från Gotland, vi ska gifta oss 11 augusti. (07)
Såg att ni hade pratat om barn på bröllopet, vi har bestämt att våra barn (2 st) ska vara med å äta. Men sen andras barn är välkomna i "kyrkan" men inte på festen. Kanske taskigt men et blir så många annars....
smartiz - Ja, det får jag verkligen hoppas, haha! Tror det löste sig bra för oss med lokal, får betala 2500 för fredag-söndag. Det finns dessutom allt porslin vi kommer behöva, så det känns bra. Vi (eller jag rättare sagt, min blivande höll sig kolugn) panikade över lokal i flera månader innan vi tillslut hittade en som kändes bra. Riktigt skönt att vara klar med den biten nu!
stefans fästmö - Njae, Göteborg känns lite avlägset. Bor i England och kommer från Linköping... men det är en trevlig stad! ;) :D
Noomi - ja just det, jaja, vi ses ju i två trådar ändå så... ;) Du får väl gå på BT-träffar i London eller Lkpg, om andan faller på! :D
Noomi-skänt att höra att nån redan panikat över det Då kan jag hänvisa till dig när sambon tycker jag är helgalen som panikar över det nu 1 år och 3 månader i förväg
Stefans fästmö - Jepp, ska gå i Lkpg i höst har jag tänkt... håller på att nästla mig in där nu! :D
smartiz - Jag har full förståelse! Jag trodde på fullt allvar att vi skulle bli tvungna att slå upp ett tält på någon fotbollsplan (ett förslag som min blivande så snällt kom med) eftersom vi aldrig hittade någon lokal som passade oss. Men, men... tillslut hittade vi rätt.
Noomi-haha..min bluvande har föreslagit att vi ska ha festen på färjan pappa jobbar på...*det blir ju billigt och bra ochså, så kan han fixa allt och du slipper oroa dig så* Skulle inte tro det va... *killar*
smartiz - Vad omtänksam han är! ;)
Håller på att få krupp på allt skolarbete nu, ska bli så skönt att ta examen snart! Tänkte att då har man ju all tid i världen att planera bröllop, men man ska ju visst skaffa jobb också. :D