Inlägg från: Stefans fästmö |Visa alla inlägg
  • Stefans fästmö

Augusti 2007 - ny tråd

Noomi - ja just det, jaja, vi ses ju i två trådar ändå så... ;) Du får väl gå på BT-träffar i London eller Lkpg, om andan faller på! :D

• Stefans fästmö

Desperate2bewife

Välkommen hit! Ja nu börjar det faktiskt närma sig, snart bara ett år kvar! :D hihi... "snart" - om 2,5 månad, o "bara" ett år kvar... jaja, tiden går fort! :D

• Stefans fästmö

Eftersom det stundtals inte händer så mycket i den här tråden, bjuder jag in alla (som inte redan hänger där) till Sommar 2007-tråden! :) För alla sommarbrudar 2007, typ maj till september är det väl... Där händer det rätt mycket!! :D Välkomna dit om ni vill snacka med fler blivande brudar!

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html

• Stefans fästmö

Vi får väl försöka blåsa liv i den här tråden lite mer! Hur går det för er? Kul att vigas utomhus!! Vilket datum har ni valt?

• Stefans fästmö

Jag bokade kyrkan i januari... :D De hade inte kalender för 2007 än men hon skrev det längst bak i årets, så ringde jag i februari o spikade tid för viseln o då skrev hon inte det på riktigt... Men om du inte får boka det förrän september är det ju säkert ingen fara än! Häng på låset bara, om det är nån speciell dag ni vill ha... ;)

• Stefans fästmö

Annisen - välkommen! Vad mycket du har bokat, kul!

Afrodite, jag har inte heller gjort så mycket så du ligger bra till... Vi har bara bokat kyrka o lokal, sen har vi tänkt en del på kläder, ringar, mat, gästlista, inbjudningskort... Men inget är bestämt än. Ska börja "på riktigt" nu i sommar har vi tänkt.

Desperate: samma datum som vi! :D

• Stefans fästmö

Vi kommer ha ca 80 gäster, ska catera mat till en bygdegård. Vi vill bjuda så många, så då blir festen lite enklare för att hålla oss inom budgeten... :) Var o hur ska ni andra ha festen?

• Stefans fästmö

desperate:

känner igen det där... vi har precis börjat vela igen, om att kanske ha festen på nåt hotell ändå, för att få mer ett helt paket o inte behöva fixa allt själva... så svårt att bestämma sig! behöver ju hålla ner priset men samtidigt känner man lite att man inte vill knussla när det gäller ens bröllop... åååh!

• Stefans fästmö

Ja det förstår jag... Jag är oxå rätt sugen på hotellet just nu, håller på o mailar o försöker få lite prisinfo, de verkar kunna göra rätt mycket olika nivåer, så man kan välja lite...

• Stefans fästmö

Prillis

Välkommen hit! Du far hälsa din fästman att vi är flera som planerat sedan ett halvår tillbaka... :D

Som svar på din fråga, jag har nog tänkt köpa klänning i affär, vill kunna prova den o så... Men om man vet precis vad man vill ha o storlekar o så är det ju ett bra sätt att spara lite!

• Stefans fästmö

Hej hej, välkomna alla nya! Vi gifter oss oxå den 4 aug, bra datum! :D

• Stefans fästmö

Ja visst är det kul!! :D Hurdan klänning vill du ha?

• Stefans fästmö

Nu är det väl dags för en lista! :D

Kopiera listan, skriv namn, datum o plats o posta som nytt svar!

Jag börjar:

Stefans fästmö, 4 aug, Älvsåkers kyrka, Kungsbacka

• Stefans fästmö

Marsuinna

Vi har bokat kyrka o lokal, bestämt tärna, marskalk, toastmasterpar, börjat kolla upp catering, börjat fundera på kläder, ringar, dukning.

• Stefans fästmö

Kopiera och skriv upp er på listan, allihop, så vi ser hur många vi är! :D

Svar på tråden Augusti 2007 - ny tråd