• fiore

ngr saker kring operationen

Hej igen!

Tack för alla tips hitills.

Är det någon som vet ngt bra ställe man kan köpa sport-bh att ha efter operationen med knäppning fram?
    Bor i Stockholm.

Kram!

• Svar på tråden ngr saker kring operationen
  • fiore

hej
    jag är lite dålig på det här med att chatta..startar nya trådar hela tiden.. :)
    då bör jag köpa en L. Menar ni att ni sover med bh jämt efter operationen? Jag som gillar att sova i t-shirt...Känns det konstigt annars?

• fiore

Ngr andra frågor...hur lÄnge måste man vänta till dess att man kan ha en vanlig BH?
    Opereas 12 juni och tänkte ev åka utomlands i slutet av juli, vet att jag inte skall sola på ärren och tejpa dem, men kan man ha en bikini 6v efteråt tex?

Har en aktiv UNDERBAR dotter på 8 månader, min man kan vara hemma första 3 dagarna med henne sen fasar jag för att jag ska lyfta henne osv..

Hur upplevde ni smärtan? Hur långt efetråt kände ni att ni inte kunde lyfta osv??

Tacksam för alla svar!!!

Godnatt!!

• fiore

Hej igen!

Tack för svar! Ursäkta dumma funderingar..men man måste ju få fråga lite...??? Eller?

Ca 6v efter operationen planerar vi att åka utomlands, hoppas att det går att vara i bikini då??? El?

Vet att man ska tjepa ärren och man kan ju ha en bikini som går över ärren...

Kramar!!

Svar på tråden ngr saker kring operationen