• MrsGlantz

varför ¨så många arga på BT?

Tycker att i vilken tråd jag än går in i så hittar jag flera agressiva tankar och funderingar. Jag ställer mig frågan varför? Visst, många gånger sker det missförstånd när man bara använder sig av skrift, men ofta är det rena dumförklaringar eller översittarpåhitt! Är det många konflikträdda där ute som inte vågar tycka till i verkliga livet och agerar ut på BT eller vad är det frågan om?! Kom igen nu tjejer och killar! Kan vi inte sprida lite härliga vårkänslor även här inne!! Vi är dock här för en härlig och rolig händelse som komma skall, bröllop!!
    GLADA MINER!!!! :D :D :D :D

• Svar på tråden varför ¨så många arga på BT?
  • MrsGlantz

Absolut ska man inte alltid tycka likadant, men det finns ju många sätt att säga det på, eller har jag missat något. Jag brukar inte vara otrevlig bara för att jag tycker något annat...... hoppas jag....

• MrsGlantz

Ell: Helt riktigt! Håller med dig, att man ska låta det glida förbi! Jag blir bara så förundrad över alla människor som orkar vara arga...hihi...intressant...

• MrsGlantz

Kul att läsa alla inlägg... och se! Det verkar vara ett tema som får många av oss att tycka till... hihi! Jo, jag håller med föregående skribenter att de flesta absolut är trevliga, omtänksamma och peppande! Och inte ska man hänga upp sig på de som "hoppar på", det är bara det att jag är så intresserad av människan och dess roll på internet, lät väl djupt...hehe. Någon verklighet lär det aldrig bli här och bör inte heller bli, helt sant...men precis som Dorothy säger, "...lika trevliga här som i vanliga livet..."
    sist men inte minst.... lyckönskningar till allas bröllop!!!!

Svar på tråden varför ¨så många arga på BT?