Inlägg från: Skidbrud (gift) |Visa alla inlägg
  • Skidbrud (gift)

Januari 2007 ny tråd!!

L+J: Ja, jag tror att jag ger mig ut till hösten och letar efter någon fin vit kappa. Det måste ju finnas någonstans tycker jag!

Nu åker vi snart ner till Stockholm och då är det dags för mig att beställa min ring!!! Åh, vad kul att få prova den igen! Får nog låta den ligga kvar sen hemma hos mamma och pappa till det är dags att ta på sig den på riktigt. Annars är nog risken stor att jag går runt med den på mig hela tiden!

• Skidbrud (gift)

Ja, det där med öronförfrysning är ju en bra fråga. Har inte tänkt på det men det blir nog som fixit sa; vita öronmuffar.

Min ring kommer att vara ca 3mm med en ganska stor sten som går över hela vigselringen och in över ca halva förlovningsringen. Stenen kommer att sitta i en fyrkant och den är på 0.25carat. Kommer ev. att lägga in fler stenar vid sidan av den stora stenen längre fram. Har tyvärr ingen bild att visa just nu. Måste ladda in dom i datorn först. Men sen får ni se!
    Hittade den när vi var på bröllopsmässa och jag ville inte ta av mig den! Både jag och min mamma blev alldeles tysta och så tittade vi på varandra och sa att det var den jag skulle ha!

Vad var det för cape du hittat på ebay?

• Skidbrud (gift)

Jag tror absolut på öronmuffar. Som dom säger "vill man vara fin får man lida pin". Stämmer ganska bra i det här fallet;)

• Skidbrud (gift)

Glömde att berätta att idag ringde dom från DHL och imorgon kommer min klänning!!!! Så spännande men tyvärr kommer den till mina föräldrar i Stockholm så jag får prova den på torsdag när vi åker ner!!!

Hoppas hoppas den är fin och bra!

• Skidbrud (gift)

Det ska jag göra! Min mamma ringde tidigare och sa att den var helt underbart vacker och att hon trodde att de skulle passa perfekt!!

• Skidbrud (gift)

Hejsan!

Hoppas att alla har haft en bra midsommar! Vi hade det jättebra med några vänner! Det blev ganska lungt och skönt!

Nu har jag äntligen provat min klänning och den var superfin! Lite stor i bysten och lite lång men annars perfekt!! Känns skönt!

ha det bra!!

• Skidbrud (gift)

M.E.- Ja det känns jätteskönt att det inte var värre saker som var fel med klänningen! Ska se till att fota den så du får se. Får be en kompis komma och fota då min sambo inte vill se klänningen innan det är dags att gå in i kyrkan!

Hur ska ni förresten göra med det? Ska ni gå in med er m2b eller med er pappa? Jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Det beror lite på om vi ska fotas före eller efter. Blir det före så känns det ju lite löjligt att gå in med pappa för då har ju min sambo redan sett mig! Annars hade jag tyckt det skulle vara mysigt att gå in med pappa!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Hejsan! Har ni hittat någont ställe att ha festen på ännu?

• Skidbrud (gift)

Hejsan tjejer!

Nu är vi tillbaka efter en veckas semseter i Båstad! Vi har haft det så bra med massor av sol och bad. Det har verkligen varit tropisk värme!!!

Har även hunnit med lite bröllopsplanering! Var i Danmark igår och köpte massa vin till middagen. Hittade även placeringskorten som jag har letat efter! Superbra!

Var i Helsingborg och shoppade med min tärna, skulle leta klänning till henne. Men när vi var inne i en butik som hade jättemycket klänningar så hittade jag en klänning till mig! Och jag som redan har en! Blir helt snurrig! Den var så fin och satt perfekt. Vet inte hur jag ska göra nu! Men det får nog bli min backup klänning ifall något händer med den som jag har!

Så jag råder er att sluta titta på klänningar när ni har köpt er!! Man blir bara förvirrad!!!

Hur går det för er andra?

• Skidbrud (gift)

Fixit: Vart ska du göra håret? Pratade med dom på Åre saxen men dom hade inte schemat för januari ännu! Ska dit när jag kommer hem nästa vecka och prata med dom!Vilken härlig meny ni har! Vi hade tänkt oss något liknande med röding och ren. Ren kommer det att bli eftersom det är min sambos favorit!!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Då ska jag se till att ringa dit och boka! Vilken tid har du bokat med henne? När har ni vigseln??

• Skidbrud (gift)

Min underkjol kommer att kosta 200:- att hyra vilket jag tycker är ett jättebra pris!

Jag funderar på att boka frisör till 9.00 för att kunna ta det lugnt och äta en ordentlig lunch efter. Det kommer att ta ca 2h att fixa frisyren!

• Skidbrud (gift)

Välkommen till oss "superlyckliga"!!

• Skidbrud (gift)

Fixit: Kommer ev att hyra kjolen i STockholm för det var så billigt där. Har dock inte hört efter hur mycket dom ska ha inne i Östersund. Kommer inte att hyra cape utan har hittat en jättefin ullkappa på H&M som jag köper istället! Den kommer jag kunna använda sen också. Den kostar 998:-!

Ha det jättebra på din semester!! Här uppe i Åre lyser solen och det är så härligt!

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!