P-dator Ladycomp
Jag tål inte hormonmedel och inte heller spiral så nu blir jag också nyfiken på dator.. Vad ska jag annars ha, pessar eller?
Jag tål inte hormonmedel och inte heller spiral så nu blir jag också nyfiken på dator.. Vad ska jag annars ha, pessar eller?
MsNordqvist - jag hade inte haft en tanke på pessar förrän jag läste inlägg du skrivit i andra trådar, då blev jag lite nyfiken :). Jag tror inte att spontanitetsdelen skulle vara något problem för mig då jag ändå gillar att tvätta mig lite innan sex. En fråga till dig dock: känner du eller din man av pessaret under sex? och en till lite mer pinsam fråga: spermiedödande medlet, kan det liksom rinna ut? (jag tänker på oralsex och om killen kan störas) *rodnar*
Tack! Guud jag kan få en hel dag att gå på BT.. haha.. särskilt en dag som denna då jag är en av få på kontoret i Köpenhamn där det är helgdag för danskarna idag.
Efter att ha läst hela P-dator-tråden så har jag nu beställt en P-dator. Tycker det verkar bättre än pessar för mig trots allt, min mens är nämligen mycket regelbunden så jag tror det blir super.
Fast med tanke på vilken osis jag hade med kopparspiralen så sitter jag väl med ett + på en sticka redan om en månad..! haha..
kom precis på att vi är trådkapare! den här tråden skulle ju handla om Ladycomp
ja, jag ska säga till när jag börjar använda min!
ojojoj! är nu i en mellanperiod.. spiralen åkte ju ur för en vecka sedan och jag har ätit anitbiotika till igår pga infektion.. men inatt så hade vi sex nästan i sömnen och tänkte givetvis inte på skydd, så det blev avbrutet samlag och nu är det bara att hålla tummarna för att nåt litet frö inte letade sig in
blev dagen-efter-piller för säkerhets skull
å jag har nog fått min Persona levererad i Stockholm nu men kommer inte dit förrän till Kristihimmelfärd..!
nej! åååååååå dammit, har inte varit i Stockholm än för att kunna hämta den.. men jaja.. vår relation är ändå så ny så det kanske kan vara bra att safe'a med kondom varje gång ett par månader till