• Princessa

äta döda djur från vägen

Nån som kollat på outsider i kväll? har själv bara tittat med ett ½ öga. Håller ju på att börja spy av gubben som äter redan döda djur.. Grävlingar, gråsparvar, hundar och allt vad det är! Djur som redan börjat ruttna!! UÄK! äcklit!!!

Och hur kommer man på att man ska mumsa på en hund då? Labradorsoppa!! Fy fan!

• Svar på tråden äta döda djur från vägen
  • ladolcevita

Vem är galnast?
    Dåren eller han som följer honom?

Vad jag menar är, asätargubben må ju vara knäpp, men TV-bolaget som vill visa skiten, vad är dom?

• Blivande brud 07

Håller med han är verkligen äcklig. Hade det varit min karl hade jag slängt ut honom direkt!

• Here comes the bride!

Jag hade en trevlig kväll framför tv:n igår!

Först såg jag Outsiders (var inte sugen på mat efter det).
    Sen såg jag CSI där en man först blev söndersliten och sedan uppäten av en tiger.

Sedan stod en tjej och grävde fram diverse kroppsdelar som fingrar, öron och annat trevligt ur tigerns avföring.

Kvällen avslutades med en dokumentär om de som städar upp på tex brottsplatser.
    Man fick bla se hur dom skrapade bort levande fluglarver som låg och kröp i någon stackares kroppsvätskor och skinnrester.

Mådde riktigt illa sen!
    Det positiva (och anledningen till varför jag ens tittade på det förstnämda och det sistnämnda programmet) var att jag kämpar mot mitt extrema sockerbegär och visste att det skulle försvinna om jag tittade!

• krammia

Visst är det äckligt på alla sätt men är det inte lite naturligt också? Alltså, steken vi köper i affären är också ett dött djur. Och inte för att vara sån... vet du egentligen hur de djuret har dödats?

• E-tuna

Tittade inte på TV över huvud taget igår...
    Kan någon berätta för mig VARFÖR denna människa åt upp dom döda djuren? Vad sa han själv om det? Vad var anledningen?
    Jag utgår ifrån att TV-teamet ställde en hel mängd frågor...!

• Blivande brud 07

E-tuna

Den enda anledningen jag tyckte han gav var att han tyckte det var gott och det var hans hobby

• Here comes the bride!

Men det är väl skillnad på att äta hund och att äta ko???

Sen så åt han djur som "legat så länge att de svällt upp och var fyllda av gaser som sedan pös ut när jag skar upp den med kniven" enligt honom själv!
    Han berättade också att han ätit djur som var fulla med larver! "Smakar ungefär som nudlar om de är rätt tillagade"!!!

• Ell

Fyyy vad äckligt! Jag såg också på alla tre programmen igår, precis som Here comes the bride, men det hemskaste tyckte jag var spindeln i CSI, jag vågade inte ens titta, så sambon fick säga till när den var borta. Men det beror ju på att jag lider av spindelfobi.

Men ärligt talat, hur normal är man om man äter larver som man hittar i ett dött och halvruttet djur??? Om man dessutom tycker att de smakar som nudlar...

Men medan vi såg "dödens städpatrull" tappade till och med JAG aptiten, och det händer inte så ofta. :D Sambon fick äta upp popcornen. Jag hade ingen aning om att lik ruttnar så fort! Huu...

• Ell

Krammia: alla "djur" vi normalt äter här i norden är slaktade och förpackade enligt noggranna bestämmelser, vi äter ju inte ruttna djur heller!

• Blivande fru Byström

jag såg på det sista programmet dödens städ patrull och eftersom jag har varit på en obduktion och vet hur ett fryst lik kan lukta så kan jag bara sätta in mej i hur det borde ha luktat där. URK!! Men tänk att dom hade familj att komma hem till sedan ena där hade ju 3 barn. Tänk om någon i skolan frågar vad deras pappa gör. -Ehhh... Han städar upp efter ruttnande lik. Ja men det är deras huvud värk..

Ha det bra..! Kram emma

Svar på tråden äta döda djur från vägen