• Princessa

äta döda djur från vägen

Nån som kollat på outsider i kväll? har själv bara tittat med ett ½ öga. Håller ju på att börja spy av gubben som äter redan döda djur.. Grävlingar, gråsparvar, hundar och allt vad det är! Djur som redan börjat ruttna!! UÄK! äcklit!!!

Och hur kommer man på att man ska mumsa på en hund då? Labradorsoppa!! Fy fan!

• Svar på tråden äta döda djur från vägen
  • Princessa

Nu e jag hungrig...om man skulle gå ut och slakta en gammal gråsparv, kanske..:D

• Princessa

Cheerful, nä jag hittade ingen! Kanske nån annan hann före :D

Om jag får välja (och det får jag ju :) ) så skulle jag hellre äta kött från affären än att plocka upp ett dött djur från vägen och äta det.
    Och jag skulle väl inte ha nåt emot att äta en överkörd gris eller ko heller..men att tillreda överkörda gråsparvar, råttor och annat hm..konstigt, som dessutom är halvruttet, det skulle jag inte äta! Och djur som jag räknar som sällskapsdjur går också bort! Hund och katt, tex.
    Och skulle nån servera mej nåt sånt skulle jag bli förbannad!

När jag var liten hade min farbror två kossor, en tjur och en ko var det. Jag tyckte de var sååå söta! Speciellt tjuren blev jag förtjust i (typiskt mej :) ) När min farbror hade haft dem en tid sålde han kon och tjuren slaktade han. Jag var jättearg och skulle minnsan aldrig äta av det köttet. Gissa om jag var sur sen när det kom fram att jag hade mumsat på honom hela vintern, typ. GRRR!

• Princessa

ja, och det värsta är ju att det var så gott..:D

Svar på tråden äta döda djur från vägen