vov
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
Sandra_H
En blandning av tre superfina raser! Du har ingen bild att visa?
Själv har jag en knasig cavalier. Blir tre i sommar. Underbart zöt!
här får man klampa in! :)
Jag e åxå nyfiken. Hur pass allergisk är du, ooGizzYoo?
Både jag och min sambo är lite allergiska, men vi har ändå vovve och två katter. Man blir lixom van tillsist, som att allergin försvinner lite!
jobbigt att va så allergisk :(
Jag vill aldrig va utan hund! Har haft djur hela mitt liv..iaf så länge jag kan minnas. Första hunden fick vi när jag var 4. En riktig blandras. Pudel, terrier, finsk spets och allt möjligt! Han liknade mest på en terrier, men svansen var en spets.. Han dog när jag var 17 (el 18) år. Det var jobbigt!
Ett halvår senare köpte vi en shetlandsheepdog. Han blir 5 i sommar. Det är verkligen en "pigg" ras!!
Och när jag flyttade hemifrån klarade jag mej utan hund i 3 månader..sen gick det inte mer! Då köpte vi vår lilla cavalier!
Skulle vilja ha ännu en. Men jag vet inte om vi skuylle ha tid med ännu en hund. Annars har jag alltid drömt om en golden.
Ursäkta mitt ordbajsande!
hemliga tjejen
gud vilken sötnos! Är han fullvuxen eller valp på bilden?
Jag har tyvärr inga bilder på min :(
Men jag vill åxå jättegärna se era hundar!
Loyal
Har erfarenhet av svansen på en flatcoated retriver.. Det kan göra ganska ont när den glatt smätter mot benet :D
15juli06
Usch vad hemskt! Otroligt jobbigt när sånt händer! :(
Det är väl den rasen som har den coola grejen på ryggen? Vad kostar en sån hund?
Hmm..namnförslag.. Jag brukar döpa mina djur till namn som jag tycker är aningen knasiga, typ Fjalar, Volmar, Gunnar osv. Kanske inget som passar? :)
Baileys, Cleopatra, Electra, Donna, Rocco, Phoenix (fiinix)...
pumba, zimba, ..hm, har sett för få barnfilmer!
Izunia
Shit vilken fin hund! Och jädrans fin bild åxå!
jättefin ras!
Hur ofta badar, och borstar och fixar ni med era hundar? Ställer ni ut åxå, eller har ni dom bara som sällskap/bebisar?
R&F (1/7 2006)
kan hända att jag har frågat det här av dej förr nån gång, men.. dreglar din cavalier nåt? Min dräglar rätt mycket, och jag vet inte om det hör till rasen eller ej. Och brukar din få attacker och lixom bara "grymta", som om det skulle va svårt att få luft? Min gör så..och när man känner honom på sidorna av halsen så känns det som två lite svällda knutar. Lite nyfiken bara, om det är vanligt eller inte..