• Princessa

vov

Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)

• Svar på tråden vov
  • KalasAnnah

Jag har en fin svart labrador hon belv två år i mars. hur mysig som helst

• ooGizzYoo

Vi har en schäfer/rottis (stavas?) som är 7mån idag :D
    Hur söt som hellst, m2b fick honom i julklapp av mig...tjatat hur mycket som hellst om hund, men jag är pälsallergiker :(

• Sandra_H

Jag har en blandras. Schäfer, rottweiler och dobermann. Så underbar och så go! Hon älskar allt och alla. Hon är 9 ½ månad.

• Princessa

Sandra_H
    En blandning av tre superfina raser! Du har ingen bild att visa?

Själv har jag en knasig cavalier. Blir tre i sommar. Underbart zöt!

• Sayurii

ooGizzYoo:
    Hur går det då med hunden? Jag är själv päslallergiker och jag skulle inte kunna bo med ett djur... :(

P.s Jag har alltså ingen hund så jag klampar in på tråden helt oinbjuden

• Princessa

här får man klampa in! :)

Jag e åxå nyfiken. Hur pass allergisk är du, ooGizzYoo?
    Både jag och min sambo är lite allergiska, men vi har ändå vovve och två katter. Man blir lixom van tillsist, som att allergin försvinner lite!

• qazbnm

Vi har en gråhund som vi använder vid älg jakten. när vi har flyttat skall vi även inskaffa en lite golden retriver valp. Älskar hundar!!!

• Sayurii

Jag tror verkligen inte att jag skulle klara det.. Men har inget "behov" av att ha djur heller eftersom jag aldrig haft det :)

• ooGizzYoo

Jag är hyper allergisk mot både pälsdjur och pollen, men hittills så har han bara haft valppäls så det har inte varit så farligt, men jag ska gå nästa vecka och ta massa allergisprutor och se om det hjälper, för nu kan han inte vara i sovrummet alls så mycket päls som han fäller...

• Sayurii

SKa det hjälpa?
    Tänk vad de kan göra nuförtiden de där vetenskaparna! :)

Svar på tråden vov