• Princessa

vov

Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)

• Svar på tråden vov
  • Pumpkin

Jag har en SiberianH-/Jämthundsblandis som är hur söt som helst! Nikita heter hon Nästa år kommer vi antagligen köpa en Australian Shepherd också, är helt förälskad i den rasen!

• Linda&Magnus

Vi har en liten prins som heter Zingo. Han har precis fyllt 2 år. Han är en blandras mellan Papillon , Karelisk björnhund och tax. Våran bästa vän! Han gör så att man jämt har ett leende på läpparna :) Älskar honom för att han är han!

Vet inte hur man kan lägga ut en bild på honom på nätet, vet ni??

• roffan

Får man va med här om man har tysk jaktterrier..? :)

• Mi@

Äger halvt en liten busig labrador, Molly, tillsammans med mina föräldrar. Hon är egentligen deras och bor där men vi är där så hon räknas till familjen. Saknar dock vår förra Alva (golden) som vi var tvugna att avliva akut i höstas helt chockartat...

• idolf

Vi har en blandis (Collie, Golden, Schäfer och Sibirian Husky (stavning på den sista?)) som är 3år och heter Amber.

• Rosenhaga

Vi har en labrador som är 6 år - förövrigt ringbäraren på bröllopet. :)

• msbine

roffan: Tyska jaktterrier är underbara!! Har haft en sådan själv tidigare, eller familjen hade en när hela familjen jagade. Tyvärr dog hon när hon jagade en katt och blev påkörd av en bil :(

Nu har vi en Skåneterrier (dansk/svensk gårdshund), han är underbar!!!

• Chessie

Jag älskar också hundar, men då vi båda jobbar heltid, går det inte. Däremot har mina föräldrar en alldeles underbar Eurasier.

• ylva74

Vi har en Rottweiler som är snart 1 år den 3/6.Han heter Sune och är världens mysigaste bamsebjörn

• Åsa.Hjärta.Antti

Vi har en Dalmatiner tillsammans med min mamma. Han bor hos min mamma men kommer till oss titt som tätt.

Svar på tråden vov