vov
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
jättefin ras!
Hur ofta badar, och borstar och fixar ni med era hundar? Ställer ni ut åxå, eller har ni dom bara som sällskap/bebisar?
Princessa Tack!! :)
Han är väldigt fin ocksa även om detta är inte hans bästa bild..min m2b har tagit bilden..
groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/izunia.msnw&PhotoID=164
jag borde väl ställa ut men det är inte riktigt var grej..Da maste de ha lang päls..jag klipper honom nagra ganger om aret. Skönare för hunden.
Vi tävlar mkt agility istället! Men han är extremt kelen och mammig! :)
Vi har en Rottis! En supergullig kille på 6 år som ÄLSKAR barn... Hans bästa vän är för övrigt våra lilla katt Stina! Dem sover ihop, tvättar varandra och följer varandra överallt!
Nixon har enkel päls, så jag borstar väldigt sällan. Klorna klipps ca en gång i veckan. Schampoo typ var 3:e månad och bara dusch med vatten kanske en gång per månad om han luktar väldigt mycket hund eller är smutsig.
Han är utställd en gång, fick då BIR valp, 1:a pris och HP (hederspris) på Lilla Stockholm. Det var kul!
Har en blandras från spanska gatan som vi tagit hand om via ADA.
basset fauve de bretagne och tax.
go som bara den e hon
Har en boxer som heter Buster och är 16 månader.
En riktig gangster, söt som attans
Jag har en golden retriever som är 1 år och en balndras med labrador i som är 6 år.
Dem är så go så...