vov
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
jo det finns sånna sprutor, dom tar inte bort det helt men det lindrar, och jag tror inte att jag kommer få några problem efter det, enda problemet är att jag är så spruträdd som man kan bli :P
Jag har en liten skrutt av rasen petit brabancon, världens finaste.
nixon.blogg.se/images/img_1454_1145226140.jpg
Han väger 3,5 kg ungefär.
jobbigt att va så allergisk :(
Jag vill aldrig va utan hund! Har haft djur hela mitt liv..iaf så länge jag kan minnas. Första hunden fick vi när jag var 4. En riktig blandras. Pudel, terrier, finsk spets och allt möjligt! Han liknade mest på en terrier, men svansen var en spets.. Han dog när jag var 17 (el 18) år. Det var jobbigt!
Ett halvår senare köpte vi en shetlandsheepdog. Han blir 5 i sommar. Det är verkligen en "pigg" ras!!
Och när jag flyttade hemifrån klarade jag mej utan hund i 3 månader..sen gick det inte mer! Då köpte vi vår lilla cavalier!
Skulle vilja ha ännu en. Men jag vet inte om vi skuylle ha tid med ännu en hund. Annars har jag alltid drömt om en golden.
Ursäkta mitt ordbajsande!
hemliga tjejen
gud vilken sötnos! Är han fullvuxen eller valp på bilden?
Hemliga tjejen...
Vilken liiiiten skrutt!!!
Den var bland det sööööötaste jag set!!!!!
Han är snart 8 månader nu, och bilden är från i påskas (uppenbarligen:)).
Han kommer att bli något kilo tyngre förmodligen, och i mer kompakt i kroppen. Lite mer som en mops.
Här är han lite yngre:
nixon.blogg.se/images/img_1247_1141576094.jpg
Han är jättebusig och snäll, jag och min sambo har inte haft hund innan men nu förstår vi inte vad vi överlevde utan.
Har inte ni andra bilder på era?
Jag har en rottweilerkorsning. Hur söt och snäll som helst
Jag har tyvärr inga bilder på min :(
Men jag vill åxå jättegärna se era hundar!