vov
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
jag ska leta upp nagra bilder..
Hon är ocksa mindre skott/nyars rädd nu än förr..
Just nu hittar jag inte bilderna, men där är en bild pa henne pa var hemsida, under photoalbum, mixed pics..
brollopshemsida.com/isabelle&andrew/
Oj vad många som har hundar här. Kul! Vi har en labradorkille på 8 år (fast han uppför sig som en valp) och en gordon setter på snart 2 år. De är grymt vilda och busiga så det är fullt upp!
Här är Pärlan!
pg.photos.yahoo.com/ph/bellanails10/detail&.dnm=1134re2.jpg&.src=ph
Åhhhhh, vad jag blir avundsjuk på alla er som har hundar!!!
Alla hundar- eller husdjur över huvud taget- är ju underbara.
Jag vill också ha hund!!!
min mormor sa en klok sak när hon var vid livet..
"Människor som älskar djur är bra människor.."
:)
Izunia...
Jag är helt på din mormors linje...
Jag har fyra katter, ett marsvin, en kanin, en dvärghamster, diverse dammråttor och säkert en och annan silverfisk...dock ingen hund tyvärr!
Men jag ääääälllllskaaaaar djur!!!
Vi har en svart labrodor, som så klart är världens bästa, snart nio år men beter sig även hon fortfarande som en valp. Älskar att bada, och skulle helst inte göra något annat, förutom att äta då så klart...Som tur är bor vi nära vatten, så hon brukar få sig några simturer i veckan. Just nu fäller hon en massa dock, så det är klart att man svär lite över pälsen som finns precis överallt därhemma, men gud vad jag kommer att sakna henne den dagen hon inte finns där...
Hej!
Vi har en berner sennen pojke som är lite drygt 3 år gammal. Han heter Charlie.
groups.msn.com/elcap/charlie.msnw&PhotoID=21
Elcap...
Vilken fullständigt bedårande bild!!!
Man blir ju förälskad!!!