vov
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)
E-tuna: Tack, tack! Jo, det kortet blev riktigt lyckat men han är också väldigt tacksam att fotografera.
Elcap: Underbar hund!! Bästa bilden var när han låg ner med kransen på huvudet o sov?
marro : ja han var lite trött på mig vid det laget! Stackars hund vad man utsätter honom för bara för några fotons skull *skratt*.
Här är hon som ger livet mening, Sussi en gul labrador (till vänster på kortet) som vi har fått ären att vårda och ge kärlek.
groups.msn.com/Brudparet/minfamilj.msnw&PhotoID=26
Vi har en blandis på 2år, han är blandning mellan tollare 50%, softis 25%, engelsk setter 12,5% och labrador 12,5%
Elcap: Gud så vacker!!!
Överlycklig: Din med!
Nean82: Tack så mycket! Han är en stilig herre tycker jag med men alla hundar har ju något speciellt och särskilt med sig!
Jo visst är det så. Är man hundmänniska så ser man något vackert i de allra flesta raser. Sedan är det väl en eller flera raser som ligger närmre hjärtat, men alla hundar är individer.
Jag älskar djur!!!!
Vi har en Irländsk Varghund som är 3 år, han är mattes älskling och världens gosigaste!
Jag har inte haft någon kontakt med den rasen, men jag tycker de ser mysiga ut.
Fast det tycker ju jag om nästan alla vovvar ha ha
En dalmatinertjej på 5 år. Hon är från Paris och är vår lilla älskling!!
Överlycklig
Toppenfin hund och grattis till utmärkelsen!
Har själv en gul labbe-kille som inte hade det för kul i början av sitt liv.
Nu är han 6 år och busar som en valp, med på jobbet jämt och är prima.
Jag väntar ivrigt på min lilla tollare-valp som skall få flytta hem om 2 veckor! Fick nya foton av honom igår och han ser redan ut som ett bustroll.