• Princessa

vov

Bara nyfiken på hur många som har hundar här inne! Vad har ni för raser? I löööv dogs! :)

• Svar på tråden vov
  • Elcap

E-tuna: Tack, tack! Jo, det kortet blev riktigt lyckat men han är också väldigt tacksam att fotografera.

• marro

Elcap: Underbar hund!! Bästa bilden var när han låg ner med kransen på huvudet o sov?

• Elcap

marro : ja han var lite trött på mig vid det laget! Stackars hund vad man utsätter honom för bara för några fotons skull *skratt*.

• Drakdal

Vi har en blandis på 2år, han är blandning mellan tollare 50%, softis 25%, engelsk setter 12,5% och labrador 12,5%

• Elcap

Nean82: Tack så mycket! Han är en stilig herre tycker jag med men alla hundar har ju något speciellt och särskilt med sig!

• Nean82

Jo visst är det så. Är man hundmänniska så ser man något vackert i de allra flesta raser. Sedan är det väl en eller flera raser som ligger närmre hjärtat, men alla hundar är individer.

• Emni

Jag älskar djur!!!!

Vi har en Irländsk Varghund som är 3 år, han är mattes älskling och världens gosigaste!

• Nean82

Jag har inte haft någon kontakt med den rasen, men jag tycker de ser mysiga ut.

Fast det tycker ju jag om nästan alla vovvar ha ha

• @-}-----

En dalmatinertjej på 5 år. Hon är från Paris och är vår lilla älskling!!

• Rosenhaga

Överlycklig

Toppenfin hund och grattis till utmärkelsen!
    Har själv en gul labbe-kille som inte hade det för kul i början av sitt liv.

Nu är han 6 år och busar som en valp, med på jobbet jämt och är prima.

• tindra star

Jag väntar ivrigt på min lilla tollare-valp som skall få flytta hem om 2 veckor! Fick nya foton av honom igår och han ser redan ut som ett bustroll.

Svar på tråden vov