Inlägg från: Tärna-Brud |Visa alla inlägg
  • Tärna-Brud

Las Vegas tråd två

Hej!
    Vi har precis börjat planera och känner oss totalt lost! Det finns ju massor med info om man ska gifta sig i Sverige och i kyrkan. Men vi vill verkligen gifta oss i Las Vegas, och To Bee, att gifta sig precis som ni gjorde! Ser helt underbart ut!

Jag vill också gärna ha lite prisinfo. om vad allt kan kosta på ett ungefär. Hår och make up fanns ju info på sidan, där du varit, ToBee. Superbra!

Vad kostar hotellrum, mat osv?
    Hur gick er planering till, bokade ni hår/make up, limousine, och allt sånt hemma?

• Tärna-Brud

ToBee! Tack för dina svar!! Jättebra info!

Fru G-Lund: Vad roligt!! Då kommer vi nog att ses en del här skulle jag tro!!

• Tärna-Brud

Aha... Nu börjar jag fatta lite... om man går in på brostugan.hemsida.net/
    och klickar fram till "chapels" så har de olika bröllopspaket att erbjuda! Fantastiskt smidigt!

• Tärna-Brud

ToBee.... en fråga till.. hehe känner mig liiiite tjatig.

Jag kollade in det bröllopspaket som ni bokat, men det stod inget pris på just det. Vad betalade ni?
    Får man välja brudbukett? Din var verkligen superfin, helt i min smak!

• Tärna-Brud

Tack för svaren!
    Jag håller helt med dig ToBee, man ska bara göra det en gång, och då ska man göra det som känns rätt! Och vilka bröllopsbilder då!! Inte direkt man kan få till sådana här hemma...
    Jag tycker ert bröllop verkar så himla mysigt!
    Vi har precis börjat planera, så nu gäller det att försöka spara ihop en så där 50.000:- då. Vi kommer i såfall lägga pengarna på vår bröllopsdag, att shoppa osv kan vi leva utan, så jag tror nog att man kan leva rätt billigt där, eftersom det verkar finnas en del gratis att se, och finns det pool på hotellet så är vi nöjda, typ... (Ganska lättroade).

• Tärna-Brud

En till länk med lite blandade erbjudande, ett bungyjumpbröllop kanske, eller luftballong, Hu, inte för min del....
    eller ett gangsterbröllop, ett harleybröllop, haha... kan man inte gifta sig fler gånger?
    Först gifta sig precis som man vill, och sen bara för att det finns så mycket galet och roligt... (skojar lite..)

www.weddingdreams.com

• Tärna-Brud

se.hotels.com/index.jsp&locale=SE&pageName=hotNetList&cid=73416&city=Las%20Vegas&numberOfChildren=0&numberOfAdults=2&numberOfRooms=1&mode=2

Hittade en länk med en massa hotell, om någon är intresserad

Ni som bestämt vilket hotell, eller ni som redan varit i LV, vad var det som gjorde att det blev just det hotellet?

Ni som bokat resa osv. Skriv gärna vad allt kostar! Känns så svårt att planera budgeten... Verkar vara lite krångligt för de som ska gifta sig här hemma i Sverige, med tanke på alla inlägg på BT, så det är säkert fler än jag som undrar.

• Tärna-Brud

Här kommer en till länk, som jag tycker var bra. images.google.com/imgres&imgrefurl=www.vegas.com/map.html&h=635&w=400&sz=34&tbnid=45ssZ-E_VQ94zM:&tbnh=135&tbnw=85&hl=sv&start=31&prev=/images%3Fq%3DFlamingo%2Bhotel%2BLas%2Bvegas%26start%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26rls%3DGGLD,GGLD:2004-31,GGLD:en%26sa%3DN

• Tärna-Brud

vittguld! Väntar med spänning på era bilder!

Svar på tråden Las Vegas tråd två