Inlägg från: ladymarmelade |Visa alla inlägg
  • ladymarmelade

När försvann "hånglandet" ?

pickolina

:D
    Näää en sån kille skulle jag heller aldrig klara av att vara tillsammans med. Jagtycker jättemycket om att pussas och kramas och visa min kärlek till min pojkvän.

Vadå, han gillar bara sex egentligen då eller ? :D

• ladymarmelade

Ellte

Men han tyckte ju varken om kyssar eller hångel... Det stog ju att han tyckte om när han hade sitt på det torra så han slapp allt det där :D

• ladymarmelade

pickolina

OT
    Ska du gifta dig eller hänger du bara här i brist på annat som jag gör :D :D

• ladymarmelade

pickolina

:D KUL!!! Trodde jag var ensam och tragisk. Men man får en himla massa idéer att spara på i flera år tills ens egen bröllopsdag kommer :D

• ladymarmelade

pickolina

Jag har spenderat halva kvällen med att sitta och kolla på bröllopstårtor :D :D :D
    Har redan hittat vilken jag ska ha! Perfekt, en sisådär 5 år för tidigt hahaha!!

Det är iofs en hel del intressanta diskussioner här inne. Ibland vet man ju inte om man ska skratta eller gråta :o

• ladymarmelade

pickolina

Vi har hamnat lite OT här tror jag :D

Var i Sthlm bor du? Hade så väl för mig att du skulle gifta dig, vi pratades vid på en chat för ett tag sen också...

• ladymarmelade

Då har jag fel... Det är väl för att vi har sprungit på varandra i typ varje forum här inne :D

• ladymarmelade

:D Eller så kanske det är jag som är sinnesförvirrad. Skulle ju kunna tro det med tanke på hur mycket man hänger här. Utan att ens vara förlovad!!! :D :D :D

• ladymarmelade

Nämen :D Det var nästan ännu roligare ju!! Tja men det är ganska trevligt ändå... Känns nästan som jag är singel ibland också, i och med att vi bor såååå långt ifrån varandra :(

• ladymarmelade

Ja du hinner nog växa till dig :D

Vissa trivs ju med att ha det så, andra inte. Jag tillhör definitivt den senare skaran. Allt eller inget liksom :D Dessutom har jag nog en släng av vuxendamp, för jag vill att saker ska ske NU och inte sen. Vilket min pojkvän inte riktigt är likadant inställd till.

Ska upp nu på torsdag, så du får väl passa dig så jag inte börjar smyga efter dig på riktigt :D

• ladymarmelade

:D Tror risken är ganska liten att vi skulle stöta på varandra i stora hufvudstaden.

Nej nu är det dags att sova, ska ha eng prov imorgon. Bra om man har några hjärnceller som är med i svängarna :D

Vi hörs!! :)

• ladymarmelade

Hiihi nu var jag elak och var inne på en tråd och la ett mycket oseriöst inlägg!! Lite kul måste man väl få ha :D

Frågan var vad man kunde kasta istället för ris. Och jag svarade gris :D Gud vilken sjuuuuuk humor, men jag skrattar högt för mig själv fortfarande.

Usch, skärpning!!!

• ladymarmelade

Hahaha jag bara ser det framför mig... Kasta gris på brudparet :D :D Jag tror jag dööör!

Bäst att skärpa sig innan man får skäll av nån... Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt uppträdande!!!

• ladymarmelade

Ska inte du upp och jobba eller nåt annat viktigt imorgon då??

Ps! Lägg märke till den seriösa ton jag la till med nu, inget prat om grisar alls... :D

• ladymarmelade

Ja plötsligt så kände jag mig så vuxen och seriös. Vet inte vad som flög i mig...

Möte låter också som nåt man får massor av vuxenpoäng för :D

• ladymarmelade

Ohhh är det nya boobs??

Varför blev du inte nöjd då? Jag är jättesugen på att fixa brösten, men är paniskt rädd för operationer och sånt... :o

• ladymarmelade

Måste vara jobbigt att inte vara helt nöjd. Förstår att du stör dig på det, det är ju trots allt mycket pengar man lägger ut på det.

Har väl också tänkt vänta med brösten tills man är färdig med barn och sånt. Det hände mycket konstigt med kroppen efter första barnet. Hur blir det inte då när man får fler?? Hua mig...

• ladymarmelade

Ska hålla tummarna för dig imorgon då!!

Men nu är det seriöst dags att gå och sova, innan jag flippar ut totalt och börjar trakassera folk med tokiga inlägg igen :D Fast det är fortfarande liiiite kul alltså.

GOD NATT!!

• ladymarmelade

Hmmm... Det var ju en generös, detaljerad beskrivning...

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?