• znosan

När försvann "hånglandet" ?

När man är nykär och nyligen har träffats , så spenderar man så mycket tid tillsammans i varandras famnar;ligger på soffan och "hånglar".
    Varför slutar man med det efter ett tag?
    Kom o tänka på det idag när jag såg ett par stå och hångla vid bussen.
    Jag o min blivande står aldrig och "spontan hånglar" , såvida det inte är i direkt samband med 6.
    Det är tråkligt - nu ska det bli ändring på torpet! Mer hångel !

• Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?
  • karres 76

Vi "spontan hånglar" varje dag faktiskt. Som tur är.

• sposa

Vi har börjat hångla mer nu, efter nästan 7 år. Vi var jättedåliga på det i början av vårt förhållande. :)

• znosan

Vi har varit ihop i drygt 6 år nu, vi hånglade mycket i början. Men som sagt, det försvann.... jag ska ta tillbaka det omedelbart !!!

• Clobberella

Vi har varit tillsammans i 4 år och hånglar fortfarande, kanske inte varje dag, men definitivt inte bara i samband med 6.

• pickolina

En av mina kollegor avskyr att kyssas. Det är bara något han gör i inledningfasen av ett förhållande, för att han "måste"... Han tycker att det är jätte skönt när man har sitt på det torra och slipper allt kyssandes och hånglandes...

En sådan kille hoppas jag att jag aldrig träffar!!!! :(

• ladymarmelade

pickolina

:D
    Näää en sån kille skulle jag heller aldrig klara av att vara tillsammans med. Jagtycker jättemycket om att pussas och kramas och visa min kärlek till min pojkvän.

Vadå, han gillar bara sex egentligen då eller ? :D

• Ellte

ladymarmelade: Ja för man KAN ju inte röra varann på några andra sätt än att kyssas eller hur??? Jag är inte heller så förtjust i kyssar...fattar inte vad det ska vara bra för ;) Pussar tycker jag om :D

• ladymarmelade

Ellte

Men han tyckte ju varken om kyssar eller hångel... Det stog ju att han tyckte om när han hade sitt på det torra så han slapp allt det där :D

• pickolina

Nej han är inte mycket för mys eller gos alls... Förutom just sex. Trist kille!

Jag älskar all typ av kroppskontakt!!! :D Bara att röra vid varandra när man går förbi varandra tex... MMMMmmmmmm.....

De flesta killar är usla på att kyssas men det finns en del guldkorn... :) De tjejer jag kysst har däremot varit bra på att kyssas allihop... Så jag brukar säga att de få killar som kysser bra, det är de som kysser som tjejer! *lol*

• ninonica

Jag gillar faktiskt inte heller kyssar särskilt mycket. Kramar däremot älskar jag. Och pussar är mysigt.

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?