• pickolina

När försvann "hånglandet" ?

En av mina kollegor avskyr att kyssas. Det är bara något han gör i inledningfasen av ett förhållande, för att han "måste"... Han tycker att det är jätte skönt när man har sitt på det torra och slipper allt kyssandes och hånglandes...

En sådan kille hoppas jag att jag aldrig träffar!!!! :(

• pickolina

Nej han är inte mycket för mys eller gos alls... Förutom just sex. Trist kille!

Jag älskar all typ av kroppskontakt!!! :D Bara att röra vid varandra när man går förbi varandra tex... MMMMmmmmmm.....

De flesta killar är usla på att kyssas men det finns en del guldkorn... :) De tjejer jag kysst har däremot varit bra på att kyssas allihop... Så jag brukar säga att de få killar som kysser bra, det är de som kysser som tjejer! *lol*

• pickolina

En bra kyss för mig är ett mellanting mellan pussar och kyssar... Vilket oxå är en form av kyssar men för att förklara liksom. Det där med att typ bara kyssas med tungorna osv går helt bort för mig...

Jag älskar att kyssas, om det är på rätt sätt. Annars går det bort och i vissa fall har det tom gjort mig avtänd. Men de killarna blir inte långvariga heller... Skratt... Jag vill njuta av ALLA bitar, även kyssarna och annars får det vara! :D

• pickolina

ladymarmelade

Då är vi likasinnade... Bara hänger här... :D *fniss*

• pickolina

ladymarmelade

Då är vi lika tragiska båda två! Vi kan bilda en klubb... :D
    Ja man lär sig ju sååå mycket, om precis allt mellan himmel och jord... Tur att det finns ett alternativ "bröllopsintresserad" när man blir medlem... *hehe*

• pickolina

ladymarmelade

Skratt.... Riktigt SÅ bröllopsintresserad är jag väl ändå inte riktigt... ;) :D

Ja, man blir nästan mörkrädd ibland.. :-O Men OJ så mkt roligt jag haft... :D

• pickolina

På en chat, nej då var det nog någon annan med ett snarlikt nick... Jag har aldrig varit inne på chatten.. *fniss*

• pickolina

Skratt... Ja jag säger ju det, jag förföljer dig, jag är en STALKER!!! :o :D

• pickolina

Tja... Samma här! Hamnade nog heelt galet med tanke på att jag tom är SINGEL!!!! ;) :D

• pickolina

Förstår det... Sådana förhållanden är de enda jag hittills klarat av. Har bara träffat killar som bott i sthlm i och för sig men... Som killen jag träffade sist, i 4-5år. Vi träffades max 1-2ggr i veckan i början och sedan alltmer sällan. Vi hördes dock varje dag/hela dagarna via sms, msn osv... Passade mig perfekt! Men det var ju tvunget att "ta slut" till slut eftersom vi inte var så seriösa om man säger så... Skratt... Jag är inge bra på att vara seriös, aldrig varit det om jag ska vara ärlig... En vacker dag kanske...

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?