• znosan

När försvann "hånglandet" ?

När man är nykär och nyligen har träffats , så spenderar man så mycket tid tillsammans i varandras famnar;ligger på soffan och "hånglar".
    Varför slutar man med det efter ett tag?
    Kom o tänka på det idag när jag såg ett par stå och hångla vid bussen.
    Jag o min blivande står aldrig och "spontan hånglar" , såvida det inte är i direkt samband med 6.
    Det är tråkligt - nu ska det bli ändring på torpet! Mer hångel !

• Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?
  • pickolina

Skratt... Ja jag säger ju det, jag förföljer dig, jag är en STALKER!!! :o :D

• ladymarmelade

:D Eller så kanske det är jag som är sinnesförvirrad. Skulle ju kunna tro det med tanke på hur mycket man hänger här. Utan att ens vara förlovad!!! :D :D :D

• pickolina

Tja... Samma här! Hamnade nog heelt galet med tanke på att jag tom är SINGEL!!!! ;) :D

• ladymarmelade

Nämen :D Det var nästan ännu roligare ju!! Tja men det är ganska trevligt ändå... Känns nästan som jag är singel ibland också, i och med att vi bor såååå långt ifrån varandra :(

• pickolina

Förstår det... Sådana förhållanden är de enda jag hittills klarat av. Har bara träffat killar som bott i sthlm i och för sig men... Som killen jag träffade sist, i 4-5år. Vi träffades max 1-2ggr i veckan i början och sedan alltmer sällan. Vi hördes dock varje dag/hela dagarna via sms, msn osv... Passade mig perfekt! Men det var ju tvunget att "ta slut" till slut eftersom vi inte var så seriösa om man säger så... Skratt... Jag är inge bra på att vara seriös, aldrig varit det om jag ska vara ärlig... En vacker dag kanske...

• ladymarmelade

Ja du hinner nog växa till dig :D

Vissa trivs ju med att ha det så, andra inte. Jag tillhör definitivt den senare skaran. Allt eller inget liksom :D Dessutom har jag nog en släng av vuxendamp, för jag vill att saker ska ske NU och inte sen. Vilket min pojkvän inte riktigt är likadant inställd till.

Ska upp nu på torsdag, så du får väl passa dig så jag inte börjar smyga efter dig på riktigt :D

• pickolina

*LOL* OJOJOJ, läskigt!!! Jag tar på mig en huva för säkerhets skull... Så ingen ser vem jag är...då kan du inte hitta mig! :D

• pickolina

Är kanske dags att växa upp snart dock...närmar mig ju 29 i alla fall... *lol*

• ladymarmelade

:D Tror risken är ganska liten att vi skulle stöta på varandra i stora hufvudstaden.

Nej nu är det dags att sova, ska ha eng prov imorgon. Bra om man har några hjärnceller som är med i svängarna :D

Vi hörs!! :)

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?