• znosan

När försvann "hånglandet" ?

När man är nykär och nyligen har träffats , så spenderar man så mycket tid tillsammans i varandras famnar;ligger på soffan och "hånglar".
    Varför slutar man med det efter ett tag?
    Kom o tänka på det idag när jag såg ett par stå och hångla vid bussen.
    Jag o min blivande står aldrig och "spontan hånglar" , såvida det inte är i direkt samband med 6.
    Det är tråkligt - nu ska det bli ändring på torpet! Mer hångel !

• Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?
  • pickolina

En bra kyss för mig är ett mellanting mellan pussar och kyssar... Vilket oxå är en form av kyssar men för att förklara liksom. Det där med att typ bara kyssas med tungorna osv går helt bort för mig...

Jag älskar att kyssas, om det är på rätt sätt. Annars går det bort och i vissa fall har det tom gjort mig avtänd. Men de killarna blir inte långvariga heller... Skratt... Jag vill njuta av ALLA bitar, även kyssarna och annars får det vara! :D

• ladymarmelade

pickolina

OT
    Ska du gifta dig eller hänger du bara här i brist på annat som jag gör :D :D

• pickolina

ladymarmelade

Då är vi likasinnade... Bara hänger här... :D *fniss*

• ladymarmelade

pickolina

:D KUL!!! Trodde jag var ensam och tragisk. Men man får en himla massa idéer att spara på i flera år tills ens egen bröllopsdag kommer :D

• pickolina

ladymarmelade

Då är vi lika tragiska båda två! Vi kan bilda en klubb... :D
    Ja man lär sig ju sååå mycket, om precis allt mellan himmel och jord... Tur att det finns ett alternativ "bröllopsintresserad" när man blir medlem... *hehe*

• ladymarmelade

pickolina

Jag har spenderat halva kvällen med att sitta och kolla på bröllopstårtor :D :D :D
    Har redan hittat vilken jag ska ha! Perfekt, en sisådär 5 år för tidigt hahaha!!

Det är iofs en hel del intressanta diskussioner här inne. Ibland vet man ju inte om man ska skratta eller gråta :o

• pickolina

ladymarmelade

Skratt.... Riktigt SÅ bröllopsintresserad är jag väl ändå inte riktigt... ;) :D

Ja, man blir nästan mörkrädd ibland.. :-O Men OJ så mkt roligt jag haft... :D

• ladymarmelade

pickolina

Vi har hamnat lite OT här tror jag :D

Var i Sthlm bor du? Hade så väl för mig att du skulle gifta dig, vi pratades vid på en chat för ett tag sen också...

• pickolina

På en chat, nej då var det nog någon annan med ett snarlikt nick... Jag har aldrig varit inne på chatten.. *fniss*

• ladymarmelade

Då har jag fel... Det är väl för att vi har sprungit på varandra i typ varje forum här inne :D

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?