• pickolina

När försvann "hånglandet" ?

*LOL* OJOJOJ, läskigt!!! Jag tar på mig en huva för säkerhets skull... Så ingen ser vem jag är...då kan du inte hitta mig! :D

• pickolina

Är kanske dags att växa upp snart dock...närmar mig ju 29 i alla fall... *lol*

• pickolina

Sorry att vi tog upp tråden med lite OT...

Appropå ämnet så tycker jag att min syster/svåger har en ganska skön inställning. De är som nykära tonåringar trots att de varit tillsammans i 15-20år, minns inte exakt, trött just nu.. De går och tar på varandra hela tiden och ger varandra tjuvnyp, väldigt fysiska hela dagarna och har även sex ofta... De har båda sagt att den dagen de slutar med detta spontana beteende så kommer de gå skilda vägar. Vilket kanske varit en anledning till att de verkligen vårdat och tagit vara på detta beteende och ömhetsbevis.... Det är så inspirerande och underbart att se!!!

• pickolina

ladymarmelade

Skratt... Hmmm, är du säker på att du inte tagit något piller? ;)

• pickolina

*lol* Nu fick du mig att skratta högt oxå... Framförallt när du bad om ursäkt... Hahahaha... Jag är nog oxå lite trötter nu.... :D

• pickolina

Jag ska i och för sig på "möte" på morgonen... Men inget annat... Så jag överlever om jag är trötter... :) Är lite nervös dock..

• pickolina

Imponerad av din seriösa sida här nu... ;)

• pickolina

Njae, inte om du visste vad det var... *s* Ska på återbesök efter en plastikoperation och jag är väl inte helt nöjd och vill att de opererar om... Frågan är om de går med på det och om det kan bli bättre över huvudtaget + att det blir jobbigt att gå igenom det igen om det skulle bli så... Mycket tankar som snurrar!

• pickolina

Brösten har jag opererat två gånger men för länge sedan. Förstorade dem med implantat först men sedan tog jag ut dem efter 3år.. Skulle vilja göra ett lyft i framtiden, efter man fött barn och så men det får man se hur det blir med det...

Gjort en massa annat oxå... *s*

Denna gång var det en stor fettsugning. Haka, nedre delen av ryggen, övre + undre delen av magen, lovehandels och höfter...

Jag tycker att det är ojämnt. Jag vet ju att det är vanligt att det blir det och att det är ganska omöjligt att göra det helt jämnt men jag skulle vilja ha det jämnare än det är nu i alla fall... *hoppas*

• pickolina

Gällande operationer är det nog bra att vara lite försiktig... Jag är alldeles för nonchalant när det gäller sådana saker. Jag är opererad 9ggr, sövd 8..om jag inte glömmer någon operation nu... I vilket fall, jag har ingen respekt alls för att man faktiskt egentligen riskerar livet varje gång man sövs och att mycket kan gå fel osv.....

• pickolina

Ja det är ju mycket pengar... Gällande brösten så tänkte jag dels att jag inte alls har råd nu och just det här att om man gör det nu och sedan skaffar barn, då kan man ju slängt pengarna i sjön... Så det får bli i framtiden om det blir av alls...

Åh tack! Det behövs nog... Behöver all tur jag kan få. *hihi*

Dröm sött!

Tack för trevligt sällskap förresten... :)

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?