• Cookie*

Vara ifrån varandra

Jag behöver uppmuntran och lite peppning!!
    Jag är ganska ung, 22 år, men har varit tillsammans med min sambo i över 5 år. Vi har enligt mig det perfekta förhållandet och jag älskar honom mer än någonsin! I höstas var jag ute och reste i 5 veckor och det var det värsta och bästa jag varit med om. Upplevelsen var enorm men jag saknade min sambo så mycket så det kändes inte alls som att det var värt det. När jag kom hem bestämde jag mig för att aldrig åka ifrån min älskling igen! Men nu måste jag gå igenom det här ändå, fast värre! Min sambo har fått ett drömsommarjobb, han ska spela med sitt band i en bar på Mallorca hela sommaren! Jätteroligt för honom och jag är verkligen glad för hans skull, men helt förkrossad för min egen! Han åker nu i slutet på maj och kommer inte hem förrens i september.. Jag ska åka ner två veckor i juli men det känns för lite! Jag är så rädd för vad som ska hända.. även om jag egentligen litar helhjärtat på honom så kanske hans vardag där nere tar över! Vårat liv här hemma kommer ju inte kännas lika nära efter ett tag! Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här, får världens ångest när jag tänker på att det är så kort tid kvar tills han åker! Någon av er brudar som har varit med om något liknande och har något bra tips att komma med?

• Svar på tråden Vara ifrån varandra
  • Cookie*

Tack tjejer!! Ser lite mer positivt på det här nu
    Det jag egentligen är rädd för är nog att han ska "tappa känslan", glömma hur det känns när man ligger hemma och kollar på TV en hel helg och bara vill vara med varandra.. Att han ska trivas så bra med miljön och allt där nere (vilket jag självklart hoppas att han kommer göra..) att han glömmer bort mig! Eller kanske inte mig, men känslan!
    Hur har det varit för er när ni varit ifrån varandra så länge? Känner ni lika dant efter några månader eller lägger man känslorna åt sidan och fokuserar på vardagen?

Svar på tråden Vara ifrån varandra