• lovem

Bröstförminskning

Lycka till - förminskade för 1,5 år sedan. Det absolut bästa jag gjort! Hela mitt liv har på något sätt bivit annorlunda när man inte bara är ett par bröst...Tränar på ett helt annat sätt, så en del kilo till har försvunnit, hållningen bättre, ingen värk i axlar / nacke och man kan ha på sig vad som helst. Min blivande är dessutom överlycklig för jag numera har så fasta och fina bröst, han är också supernöjd. Så en en gång stort lycka till, både med operationen och livet den roliga shoppingen efteråt!

• lovem

Terese L. Nej, jag är inte missnöjd med något, möjligtvis att jag inte gjorde det tidigare. Ärren - de ser jag inte när man tittar ned på brösten, visst finns de där under brösten, men inget jag bryr mig om. Känseln kom tillbaka fullt ut efter ca ett halvår. Mycket finar vårtgårdar dessutom då de förminskade dem en del innan de sydde dit dem igen (de plockas ju bort under operationen)Visst hade jag ont efter operationen, men det är väl normalt. Bodde hemma hos min mamma några dagar efteråt så att hon kunde passa upp på mig, var hemma från jobbet i två veckor. Kom igång med träning så fort jag fick. Promenerade mycket bara några dagar efter operationen, fick igång kroppen lite. Är som sagt mycket nöjd. När det gäller kroppen så fick jag en helt annan hållning direkt, och nu kan jag inte tänka mig hur min kropp var innan. Fråga gärna mer om du vill! Det är ju ett stort ingrepp så jag förstår oron.

Svar på tråden Bröstförminskning