Bröstförminskning
Snart så ska jag förminskan mina bröst, den 7 juni har jag tid. Det ska bli helt underbart.
Snart så ska jag förminskan mina bröst, den 7 juni har jag tid. Det ska bli helt underbart.
Oj, hoppsan, blir det inte en massa är av det?
Tackar, jag var där idag hos läkaren, så nu är mitt ena bröst ritat på. Ser ju urgulligt ut, eller inte.
Nu har jag förminskat mina bröst, gjorde det igår, så nu går jag runt och ojar mig här hemma. Pojkvännen var ju tvungen att jobba idag med, så jag får gå runt själv här.
Jag var inte nervös alls när jag skulle opereras, jag fick komma in snabbt och bli nedsövd, lite häftigt när mönstren i taken började bli suddiga. Men pojkvännen var nervös, han gick på stan under tiden operationen pågick, och han var väldigt nervös.
Men nu ska det bara läka.
Jag blev sövd vid ett-tiden, vaknade vid tre-tiden igen.
Jag mår bra, och jag fick åka hem igår med, ska tillbaka på måndag och kolla upp det.
Jag har gått i iaf 10 år och velat göra den här operation, så när det väl hände så var jag inte nervös, det kändes overkligt på något sätt. Men det är bra att få det gjort, när jag är ung.
Jag gick privat, strandkliniken i Stockholm. Det gick väldigt fort att få tider, tog ungefär en månad från att jag ringde första gången, och jag var opererad.
Jag mår ganska bra, det är svullet nu, och jag kunde inte sova i sängen inatt, men soffan funkar finfint. Fast min pojkvän undrade var jag var när han vaknade imorse:)
reduktion
Jag funderade inte över det, jag var övertygad om att jag skulle bli lyckligare, och det stämde. Jag är jättelycklig över mina b-kupor. Det är det bästa jag någonsin gjort.
Varför ångra, jag har ju skitsnygga tuttar nu:)