Inlägg från: Novemberbrud06 |Visa alla inlägg
  • Novemberbrud06

November!

Här är en till som gifter sig 11/11-06!!
    Har du kommit långt i planeringen?
    Jag har bokat kyrka, lokal, hår/smink, klänning, skor, saker till inbjudan, viss bordsdekoration...

Kul med några fler som inte gifter sig under sommaren!
    Vilken kyrka? Vi gifter oss i Vallentuna kyrka. ;)

• Novemberbrud06

Det är mycket att planera men roligt! Det har hänt en massa tråkiga saker i vår närhet, men nu känns det som om vi kan börja blicka frammåt igen och ta tag i planerna med glädje!
    Vi funderar just nu på om vi ska köpa ring från vigselbutiken.se eller inte...

Jag ska ha en maggie sottero klänning, och min blivande mörk kostym.
    Igår fick jag hem en ev. tärnklänning - ska bli spännande att se om tärnan vill och kan ha den... (vi träffas nästa helg)

Har ni nåt färgtema? Vi har vinrött, guld och creme

• Novemberbrud06

Modellen heter Marni (om jag kommer ihåg rätt!) När jag köpte den var det precis så att jag kunde ha den, så nu kör jag och sambon en viktväktarna. (började i måndags - men än så länge känns det bra! )

Vinrött och champagne blir fint! Jag vet, det är svårt att bestämma sig.

• Novemberbrud06

Känner igen det där... "det är ju ändå 6 månader kvar, så jag kan ju äta en pizza/godis/kakor mmmm"..;) Fast jag ska gå ner ca 13 kg... Men nu är vi ju på rätt väg!

• Novemberbrud06

Jag ska göra inbjudningarna själv, men har inte börjat än.... Har en låda med en massa saker från Panduro liggandes hemma :)
    Själv då?

• Novemberbrud06

Jag ska också göra egna inbjudningar, har en så länge bara gjort ett första utkast.
    Ska ta tag i det där på semestern.
    Idag ska vi beställa ringarna! (vi ska byta ut förlovningsringarna)

Svar på tråden November!