Inlägg från: Cat-06 |Visa alla inlägg
  • Cat-06

November!

Hej! Äntligen min tur också! Har bokat kyrka och lokal till den 11/11-06! Någon mer som gifter sig då?

• Svar på tråden November!
  • Cat-06

Grattis! Njae, har väl bara bokat kyrka och lokal...men planerar hela tiden.. Hår/Smink är klart också iof, gästlistan behöver finslipas, ganska ordentligt faktiskt... Ska titta på klänning nästa vecka, har inte en aning om vad jag vill ha egentligen! Vi gifter oss i Elleholms kyrka, utanför Karlshamn i Blekinge.

• Cat-06

Vad bra att det känns bättre nu!

Åh,Maggie Sottero, vilken modell ska du ha på klänningen?

Har lutat lite åt vinrött/champagne som färgtema, men vi har inte bestämt oss ännu.

• Cat-06

Jag vill ha en Ava (Magie Sottero) ... och gick med i Aftonbladets viktklubb förra måndagen... Ska försöka gå ner 5 kg, i god tid innan, men det är svårt att bli riktigt motiverad, känns som att man har sååå gott om tid... så jag kan ta en kaka till kaffet här på jobbet...

• Cat-06

Jag lyckades precis skippa kakan till fikat!! Har du gjort inbjudningar själv, eller beställt?

• Cat-06

Se där ja, nu är vi några stycken iallafall! Har du planerat mycket?

• Cat-06

Jag är såååå dåååålig på att pyssla, har en tendens att göra sånt jättefort och jätteslarvigt... Å andra sidan har jag blivit väldigt inspirerad av andras egenhändigt gjorda kort här...

• Cat-06

Hur går det för er alla? Har lyckats köpa klänning! Jättenöjd!! Försöker göra egna inbjudningar...Går mindre bra..

• Cat-06

Vi har tänkt vänta med "riktig" bröllopsresa till våren, men däremot åka till Köpenhamn några dagar själva, utan barnen, dagen efter vigseln. Har börjat titta på ringar också - vilken djungel... Vill ha sååå många...

Svar på tråden November!