• anpiemonus

Anpiemonus- ny tråd

Ups! Såg att den gamla tråden var avstängd för svar!

Madelyn- hur går förberedelserna?

För oss närmar sig första bröllopsdagen!

• Svar på tråden Anpiemonus- ny tråd
  • madelyn

anpiemonus,
    Prova Restaurang Naglo, vid Gustav Adolfs Torg (superromantiskt ställe med bra mat!)

• Holt

Vi åker till S:t barth efter bröllopet! Lyxig restaurang hmmm svårt finns många i stan. Grodan ganska mysig och lite "lyxkänsla". Kroatien härligt. Hoppas ni får en underbar resa! Och bröllopsdag för den delen Just nu känns det som hela bröllopsplaneringen håller på att äta upp mig så vi ska åka till Trosa och bomans i morgon och bara mysa och inte prata bröllop....

• anpiemonus

Det gör ni helt rätt i! Ibland måste man komma ifrån lite och bara ta vara på varandra! Ha det så mysigt!

• Holt

Tack för tipset om pärlshopen! Har idag när vi kom hem varit på västermalmsgallerian och ordnat med hårnålar! Hoppas hoppas nu bara att de blir bra men det tror jag de var så trevliga och tillmötesgående!Hur många hade du/ använde du i håret i din uppsättning! Svårt att veta exakt hur många som går åt så jag beställde 8!

Kramis

• anpiemonus

Vad bra! de är verkligen superduktiga! Jag hade 6 st i håret (mest för att de var så jäkla dyra..typ 80 spänn styck) så 8 låter nog alldeles lagom! Skoj!!

• Holt

Bra Jag litar helt och fullt på dig! Skönt att det finns ngn att rådfråga!!!

• Scriptina

anpiemonus

Kan du inte länka till din hemsida med kort igen. Jag är så nyfiken på hårnålarna från pärlshoppen.

• Scriptina

Sorry, såg nu att dom var från Lilly-butiken..

Du får gärna länka iallafall

• Holt

Åh! Nu har jag kommit på nästa problem. Halsband eller ej! Ska också ha en axelbandslös klänning och funderar nu. Ser att du inte hade ngt. Hur tänkte du eller du kanske inte är en halsbandstjej? Egentligen inte jag heller. Det var fint på dig ju utan.....

• anpiemonus

Hello!

Njaa....det där med halsband var lite trickigt. Jag tänkte ha det först med små örhängen, men eftersom jag skulle ha så stora örhängen så kände jag att det blev lite för mycket med halsband...det bästa är nog att prova hela kitet och kika i spegeln. Det kan ju också bero på håret, slöjan etc.

Svar på tråden Anpiemonus- ny tråd