• Agouza

Men kan jag gå och lägga mig någongång???

AAAAAAAAAGH, ska upp imorgon, ÄNDÅ sitter jag här och kan inte slita mig. Igen.

Gå och lägg mig!!!! Nu!!!

• Svar på tråden Men kan jag gå och lägga mig någongång???
  • Briderella

konstigt mitt inlägg syns inte alls...??

• Mitt hjärta är hemma

Briderella: Kanske Bt-knas ikväll?

junibrud2006: Du hinner två månader före mig

• bröllop2006

1 juli, så det närmar sig :D

• Smulibul

Jag tror hela denna tråden börjar bli trött...

• junibrud2006

Oj oj.. Bara jag som sitter med mina vaknätter alltså?! Hade vigselsamtal idag soch vem kan sova efter det???

• bröllop2006

gav ni upp allihop..? :)

• roffan

Gahhh! Nu är det torsdag och bara två dagar kvar! Hjälp! :) Kan inte heller sova.

• bröllop2006

ojoj, vad spännande!!!!! allt klart inför den stora dagen?

M

• roffan

Nä... Har inte gjort klart bordsplaceringstavlan, inte gjort någon "att göra-plan" för den stora dagen, inte checkat av hur vi verkligen gör med barnen under våran hotellvistelse (tror dock att berörda vet, men ändå!) och inte städat ordentligt inför svärmors två veckor långa vistelse.. :) Annars är det lugnt, köpte underkläderna igår, och vågar inte prova klänningen i skräcken över att den kanske inte passar längre. Ska träffa fotografen och skriva ut programmen imorgon.

Hur går det själv?

• bröllop2006

låter som att du har full koll iaf:)

vi har 6 v. kvar & det mesta är klart tror jag.. har fixat nästan allt de senaste 2 veckorna.. förutom kyrka, festlokal & catering som jag bokade för 1,5 år sedan..

tror dock att jag ska avboka cateringen & boka en annan firma för de vi har anlitat är så oengagerade & det händer ingenting.. har fortfarande inte fått menyn klar..

klänningen kommer ett par v. innan bröllopet från kina så den MÅSTE passa, annars står jag utan:P

men förutom klänningen (en liten detalj, hehe) så är allt klart:)

M

• roffan

Skönt! Vad gör du uppe denna sena timma annars? Själv borde jag verkligen få min skönhetssömn! Har kört ansiktsmask och blev plötsligt orolig för att jag ska få utslag av den. Igår trodde jag att jag skulle få sår i hårbottnen av min toning.. Herre gud, det är inte klokt vilka bröllopsnerver jag har när allt kommer omkring! Men jag skulle aldrig erkänna det för mina närmaste. Jag är som en anka, flyter lugnt och stilla ovanpå och så paddlar jag som f-n under ytan!

• Agouza

Amen vafan. Nu sitter jga här igen!!!! Trots att jag är dödstrött.

Suck.

Samma visa varje kväll... humhumhum, jag lär mig aldrig.

• Wire

Jag vet, det är helt otroligt... Måste sova!!! och i helgen ska jag upp tidigt både lördag och söndag. Har iaf tagit ledigt nästa fredag för att få långhelg. Då ska jag SOVA (och planera bröllop)

• bröllop2006

japp, here we go again :D

Svar på tråden Men kan jag gå och lägga mig någongång???