• Zenobia

Gifta sig 2009

Har sätt att det finns fler som samlat sig här på Bröllopstorget som ska gifta sig 2009. Vi har ett par år på oss till den stora dagen =)

Men tills dess kan vi prata oss igenom tiden här.

Själv ska ja och sambon gifta oss 090909 =)

• Svar på tråden Gifta sig 2009
  • J&D

du är ju ute i helt galet god tid ;)

ett råd: börja tänka på det om sisådär 2 år. finns ju annars stor risk att förväntningarna kommer vara skyhöga! *L*

• Zenobia

J&D

Visst är ja sjukt galen, men ja gillar det =)

Jag planerar inte bröllop just nu utan ja bara vet att det datumet ska vi gifta oss =)

• Zenobia

Hallå är ja bara ensam ja, tror de finns fler *ler*

• GrisRosa

HEJ!!!!!!!!! Satt just o funderade på om det skulle finnas nån som jag!! Här lutar det åt Nationaldagen 2009 Fast ingenting e säkert eftersom det är gubben som måste få arslet ur vagnen och fria... Men förlovningen ståndar 070707

Älskar å planera!!

• Bönans

Zenobia: varför inte 080808?
    Sååå långt kvar till 2009...

• GrisRosa

För oss tar ekonomin emot och sen ska en annan närstående familjemedlem gifta sig det året., men jag håller med, visst e det LÅNGT till 2009...

• Zenobia

Vad glad jag är att ja fått en till här på forumet =) Välkommen Nationaldagen *ler*
    Själv förlovar vi oss snart 060606 =)

Bönan.

Precis som Nationaldagen så är det långt till 090909. Men vi gör det för en skoj sak skull efter som vi förlovar oss 060606 så vill vi vända siffrorna och få 090909.

• Penny J

Hjälp! Massor kan ju hända på tre år! Ja, ja lycka till iallafall med förlovning om ett år och bröllop om tre...

• mugglesfan

hur bestämmer man förlovningsdatum utan att han har friat? bara en stilla undran...

Svar på tråden Gifta sig 2009