Blir tokig snart!
Jag tycker det låter OTROLIGT egoistiskt av din pojkvän att säga såna saker till dig!!!
För det första, varför klagar han på din vikt? Älskar han dig inte för den du är och inte för hur du ser ut? Även om du själv vill gå ner i vikt så borde han peppa dig, och absolut inte trycka ner dig.
Om han vill ha barn bara för att du vill det så är det ingen lyckad grund att skaffa familj på. Det krävs att BÅDA parter är överens och medvetna om vad som krävs när man blir fler än två.
Och... Att han tjatar om sex?! Jag fattar inte hur han kan med när han vet hur dåligt du mår. Han tycker synd om sig själv för att han ev inte kommer få sex i sommar, medans du som du skrev knappt kan ta dig upp ur sängen på morgnarna. I mina öron låter han som en otroligt egoistisk person, som tyvärr bara stjälper mer än hjälper dig.
Jag förstår att det kan vara svårt att bryta upp efter 3 år, och känslorna försvinner inte bara över en natt. Men han verkar bara dra ner dug ännu mer. Du behöver nån som stöttar dig, nån som uppmuntrar och som finns där för dig OAVSETT hur du mår eller hur du ser ut.
Du borde satsa på dig själv istället och försöka komma på fötter igen!