Inlägg från: ylva.s |Visa alla inlägg
  • ylva.s

10 juni!

hej alla
    Vad kul att hitta en tråd med fler som gifter sig den 10:e. Jag kan inte fatta hur snart det är! Vi ligger bra till i planeringen men har kvar att bränna skivor till festen. Men det ska vi ta i helgen. Sen är det bara att printa ut mitt uppslaget till fest programmet och häfta ihop det. Vi har inte kunnat gjort det än då min farbror ev inte kan komma pga jobb.
    Jag behöver dock råd. Jag ska sminka mig själv och undrar om jag ska göra det innan jag går till frissan eller där. vad säger ni?

• ylva.s

alltså, vi ska ha bordsplacering och info om gästerna på mittuppslaget så det är därför vi inte kunnat printa ut det än.

• ylva.s

Jag tycker helt klart att du ska fixa mer magutrymme. jag gick faktiskt tillbaka med min klänning så att de fick lägga ut den lite. jag tyckte att de tagit in för mycket och att den satt för tajt. det kändes viktigt att klänningen sitter bra och att man trivs på själva bröllopsdagen. så gör det! kram

• ylva.s

Klart att man kan säga det, det var inga som helst problem när jag kom tillbaka med min klänning. Hon förklarade att folk är väldigt olika med hur tajt de vill ha sina klänningar. jag gillar inte när något sitter som ett korvskinn så det var bara för dom att sy ut.

Oh vad skönt att ha ledigt innan bröllopet. Jag har bara ledigt dagen innan för jag kan inte ta mer ledigt. visserligen är det mesta fixat men det vore skönt att få ta det lugnt och fixa det sista i lugn och ro.

• ylva.s

Hejsan
    oj gud vad mycket jag inte tänkt på! hoppsan. Vi har inte ens gjort klart schemat för själva bröllopsdagen. Vet inte riktigt hur det blir. Lunch med blivande och/eller tärna. 12.30 till frisör.
    Moulin, kan du inte dela med dig lite i din detalj planering. det känns som om det är massor jag inte tänker på.

Svar på tråden 10 juni!