Inlägg från: inte min tur än-fast nu är det min tur |Visa alla inlägg
  •  inte min tur än-fast nu är det min tur

10 juni!

Snart är det vår dag brudar!
    Jag är mest nervös för att det ska regna, skulle förstöra sååå mycket!
    Är superstressad för allt som ska fixas, vigselprogram, festprogram och allra viktigast bordsplaceringen. Kommer ta så lång tid!
    Skulle behöva ta ledigt från jobbet nu och bara fixa med det sista, men det kan jag inte....

Är alla glada och svävar på små moln inför bröllopet?
    Fick ett nervöst sammanbrott förra veckan för att sambon inte hjälpte till. Men det rensade nog min hjärna, för nu känner jag mig motiverad att fixa det sista och sambon hänger med!
    Men jag tycker aldrig att det tar slut, man kommer på nya saker att fixa hela tiden!
    Var i kyrkan igår och övade lite, gud va nervös jag kommer vara när jag går längst altargången och alla kollar! Kommner säkert fnittra nervöst!

Rosa och rött är lite coolt men om de rosa blommorna inte matchar kjolen tycker jag du ska köra på vita blommor istället! Du har ju vitt på dig annars!

soon-fruL
    Stackars dig som är sjuk så här nära inpå bröllopet! Krya på dig!
    Vi har slitigt med fest och vigselprogrammet nu i 2 dagar, idag ska vi häfta ihop dem sen är vi klara.
    Har nog inte fattat än att på lördag är det dax! Dagen man har sett fram emot sen man var liten, shit pommes frittes!

Sov gott alla 10 junibrudar!
    Jag hoppas att vi alla får en fantastiska bröllopsdag imorgon!
    Tänk nu är dagen vi längtat efter och planerat så länge här!

Fler som inte kunde sova värst många timmar?
    Verkar som om vi har tur med vädret, hoppas bara att det inte blir dåligt lagom till fotograferingen och vigseln....

Svar på tråden 10 juni!