Pysselträff och utbyte av idéer?
Jag tycker vi borde träffas! Bara för att pyssla, göra provkort, kolla sånghäften, testa embosseringspulver etc etc...SKA VI?(Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:o)
Catarina
Jag tycker vi borde träffas! Bara för att pyssla, göra provkort, kolla sånghäften, testa embosseringspulver etc etc...SKA VI?(Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:o)
Catarina
Låter gôrskoj....jag är med om jag får...*s*
Catarina: Att sitta på en förskola låter ju kanon!
Kia: Det ska bli roligt att se dig igen, det var länge sen!
Nickan: Du med! :D
Detta ska bli superskoj! :D
Jag tror inte att det blir några problem..måste bara kolla hur den är bokad för helgkurser och annat. Vore kul om så många som möjligt kunde komma...(förskolan ligger i Kålltorp/Björkekärr f.ö)
Jag skriver imorgon igen och har då(förhoppningsvis)ett datum att presentera!
Klart slut varulvstjut
Okej brudar:o)
19 eller 26 oktober(lördagar)...vilket passar bäst? Vi tar den dag som flest kan tycker jag. Maila mig om nu kan och vill och har lust. Vi kan väl träffas runt 10.00? Om inte lördagar passar så kan vi alltid träffas en vardagkväll efter 17.00(ej onsdagar pga möten). Men som sagt..maila!! catarina_gbg@yahoo.se
Flyttar upp...:o)
..jag med...
En lördag kl 10:00 låter helt ok, jag kan sova hos brorsan som bor i Munkebäck... Men vilket datum kan jag inte bestämma... det får någon annan göra, vilket som passar mig.
*ryser* kul kul kul...
Hej på er,
Den 26:e oktober passar mig bäst. Jag mailar dig Catarina.....
VAD KUL!!! Då hoppas jag att jag kommer att få min tiara klar den helgen och fått en massa ideér på inbjudningskort.
Kan någon tala om för mig vad embossa är för något?
Man stämplar med Embossa stämpel&färg sedan strör man över ett embossa-pulver/strössel som sedan smälts med en värme"fön", vissa har lyckats med brödrosten. Har inte testat detta själv men sett resultat och det är snyggt!!
men man kan väl inte ha sambons varmluftspistol? *fniss*