Pysselträff och utbyte av idéer?
Jag tycker vi borde träffas! Bara för att pyssla, göra provkort, kolla sånghäften, testa embosseringspulver etc etc...SKA VI?(Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:o)
Catarina
Jag tycker vi borde träffas! Bara för att pyssla, göra provkort, kolla sånghäften, testa embosseringspulver etc etc...SKA VI?(Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:o)
Catarina
Vilken tur du har Marang. 19/10 blev det! Mer info finns här: www.brollopstorget.se/Forum/message.php&forum=9
Hej svejs!
Har mailat till de jag kunnat...andra som är intresserade: Vi pysslar på lördag klockan 10.00! Vi kommer sitta på en förskola i Munkebäck, maila mig om ni vill dela med er av idéer eller så:o)
Catarina
catarina_gbg@yahoo.se
Kommer det att bli nån träff nu när så många sagt nej? Jag vet ju inte hur många som sagt ja från början förstås...
Nu kommer jag här och är duktig...! ;)
Man "ska" använda en varmluftspistol när man embossar! MYCKET MYCKET MYCKET bättre, lättare, snabbare än allt annat meck med brödrost, ugn, spishäll etc.
ClasOhlson säljer billiga små varmluftspistoler som är kalasbra! Jag har fått en "riktig" av maken till allt mitt pysslande.
Hoppas ni får en skojsig pysseldejt! :o)
Ellte: Ungefär 8 än så länge....ingen av er jag mailade som har ångrat sig vad jag vet
Alltså...jag tror inte att jag fattat det där med smileys...hmmm*grimaserar* Fattar inte vad jag gör för fel..det ska inte vara en utan en vanlig..nåja...
*förvirrad* Hoppas att ingen läser mina inlägg...snacka om att vara snurrig!!
Pysselträffen i morgon lördag är inställd..eller..egentligen bara uppskjuten! Vi sparar oss till en annan helg, hörs vidare om det:o)
Catarina
Hmmm...Varför flyttas inte meddelandet upp fast Catarina har skrivit...Det är ju viktigt att alla får informationen juh!
Hörrni flickor (Catarina i synnerhet): Bra beslut! Vi ses längre fram i vinter...
Ja vill ju osså vara meeeeeed
Hej alla pysslare!
Jag hittade det här inlägget först idag och jag har totalt msisat det. Hur var pysselträffen och blir det någon mera träff i framtiden?
Tiita tre inlägg upp så ser du att träffen blev inställd. Vi hoppas på en ny träff snart!
Är redan gift MEN älskar o Pyssla... Blir det någon ny datum? undrar Pysselsugen..
Jag vill också var med och pyssla. Låter jätte mysigt. Skulle behöva alla tips jag kan få. Maila hemskt gärna! l_jigfelt@hotmail.com Finns det något jag kan göra för att hjälpa till? Jag är ju ny på sidan, med stortrivs redan. Vore väldigt kul att få träffa några blivande brudar IRL....
Kanske någon som vill göra ett nytt försök? Innan jul blir svårt(i alla fall för mig) men kanske början på februari låter bra? Lokal (i form av en förskola...fortfarande) finnes......
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hej allihop
Jag har försökt få till en träff på tråden "Göteborgsbrudar" och det såg ut att gå bra till en början , men sedan...
Jag förstår om det är svårt för de flesta att få tid före jul, men jag vill ändå göra ett försök eftersom jag gifter mig i början på mars redan. Förutam att det är himla kul att träffa andra blivande brudar så behöver jag hjälp med att hitta kul och lite ovanligare sånger till festprogrammet. Kan någon komma till Avenue 10 klockan 17.30 på onsdag- i övermorgon-så kontakta mig på myrantennen@hotmail.com
Annars får jag väl klara mig ändå...
Jag är alltid med på noterna om jag bara är ledig!
Jenny