Acne på andra ställen än i ansiktet
Fick en finne på musen, vid vaginal öppningen när jag var 14.. det var början. fingret blev infektrade,- cm stora bölder i ansiktet, på låren på ankeln, ryggen, rumpen venusberget, hårbotten, i örat.. you name it I was a freek!!! min sista dåliga breakout var 3år sen tror jag..
Är nu 42 och kan få en riktig böld ett par ggr om året.
Kolla att du inte är alergiskt mot någonting.
kolla om du äter för mycket socker eller vete. prova en kur med acidofolus tabletter (finns på apoteket och hälsåkost) ta dig till en riktigt hudläkare,,!!!
jag var runt 33 när jag fick roacutan, hade tagit en hel del antibiotiker innan dess.
Torr hud, mycket. JO och det är livsfarligt för barnet om man är i fertil åldern. Dosen jag fick var för högt för min kroppsvikt. Jag fick poly neuropathi, domningar i hela HELA kroppen, och fick avbryta tvärt. Min läkare vägrade erkänner att det hade någonting med R att göra.. det tog flera månader att försvinner. jag blev också väldigt väldigt deprimerade. Jag fick reda på efteråt att det finns många som agerade som jag.. några begick självmord. Roacutan kan fungera det hjälpt mig bli av med mina bölder kanske, men jag vet inte om jag fick full effekt för jag avbröt.
Kolla på nätet. Roacutan (Accutan) och självmord.
prova acidofolus kolla hormoner mm.
Jag lider med dig, jag förstår hur du mår..
stor kram..