• Nyfniken

Hans ex spökar i mitt huvud...

Eftersom jag också anser att ex är det värsta "hotet" ska jag citera min kloke expojkvän (som inte gått tillbaka till exet).
    Varför vara svartsjuk på exet? Om det var exet du hade känslor för skulle du väl vara tillsammans med honom/henne om det var det du ville!

Lätt att ge kloka råd, inte lika lätt att leva efter dem, MEN finns det någon anledning för dig att fokusera på exet? Verkar det som om din pojkvän har känslor för henne eller är det bara dina känslor som spökar?

Kram

• Nyfniken

Ettolrach:

Jag tycker att du har helt rätt, det är nog bara min självkänsla som inte har varit den bästa. Däremot så går inte jag och ältar ex utan jag kollar av läget att det är avslutat och sen släpper jag det. Det var därför jag undrade om aa_s_a har någon anledning att känna som hon gör eller om problemet enbart ligger hos henne.

Jag hoppas att det är något som aa_s_a kan släppa de jobbiga tankarna och istället njuta av sin älskling!

• Nyfniken

Självkänslan ja, kom på att jag ville säga att den jobbar jag på. I en coachinggrupp. Toppenbra att göra en investering i sig själv!

Svar på tråden Hans ex spökar i mitt huvud...