• Neon

så trött...

Hej, Förstår precis ditt dilemma! Hade det så i 16 år!!!! Min kille gjorde ingenting. Han kunde bli sur för att jag dammsög om det var något bra på tv och att jag råkade gå ivägen. Satt man och vikte tvätt i sängen helt slut kl elva på kvällen så blev han sur om något råkade komma på hans del av säng, där han så klart låg och kollade på tv eller skulle sova. Det gick så långt att jag faktiskt bröt upp. Vi har två barn i hop, hade villa och hela baletten. Men jag orkade inte längre. Hade försökt prata, böna och be och att vara arg - inget funkade. Förrän då han insåg att jag verkligen menade allvar! Men...då var det försent. Trodde aldrig att jag skulle bryta upp, men man har bara ett liv, och jag vill inte vara någon annans slav! Så, tänk igenom noga hur du vill ha det. Det finns faktiskt killar som vet hur en tvättmaskin fungerar och dammsuger och diskar. Jag vet, för jag har träffat en nu och är hur lycklig som helst! Har t.o.m egen tid nu. Så snabbt allt går om man hjälps åt, eller hur! Önskar dig lycka till! Kram

Svar på tråden så trött...