• Veroniac

Billig fransk nagelförlängning??

Hallo allihopa! Nån som har något billigt ställe som gör fransk negelförlängnig att rekommendera? i Gbg, inte över 500kr...

• Svar på tråden Billig fransk nagelförlängning??
  • Stefans fästmö

Malmön

Jag har sett många rekommendera JennieH, tänkte själv gå dit... Du kan väl skriva här när du varit där?!? :D Vad är det du ska göra? På hennes hemsida står det att nagelförlängning kostar 599, är det billigare än det står där alltså?

• Malmön2006

vad är hemside-adressen? Jag hittar ingenting...

• Malmön2006

Hej! Nu har jag varit på Jennie H. Jag fick nya tippar och akryl. Blev jättesnyggt! Kostade 499 kr och det tog ca 2 timmar. Kan verkligen rekommendera henne. Det var första gången jag gjorde detta men absolut inte sista! Nu ska jag vara rädd om mina naglar tills på lördag. Känns lite lustigt när man inte är van med såna här långa fina naglar.

• Stefans fästmö

Jag har oxå varit där o är jättenöjd!! Rekommenderar henne varmt! Kommer definitivt gå dit när jag ska gifta mig... Men vad ovant det är med så långa naglar, kan knappt skriva på dator o har stora problem att få ut mina linser på kvällen... ;)

PS Det står fel pris (för högt) på hemsidan, jag frågade när jag var där... :)

• osse

Får man välja själv hur långa man vill ha? Jag vill inte ha sådär jättelånga naglar...
    Hur långt innan bröllopet gjorde ni naglarna?
    Ingår målning av naglarna eller någon smyckning?

• Stefans fästmö

osse

Hon frågade hur långa jag ville ha, vill inte heller ha megalånga eftersom jag inte har det till vardags. Lackning ingår, inte dekor typ stenar, men det kostar bara några tior extra.

Hon sa att det är bra att göra dem så sent som möjligt innan bröllopet så de är så fina som möjligt, men det spänner lite i naglarna o känns lite ovant de första dagarna, så inte för tätt inpå heller... Jag tänker göra mina torsdagen, gifter mig lördagen. Man ska vara försiktig de första dagarna, inte diska eller bära tunga tallrikar o sånt, så det är bra att inte göra dem dagen innan, plus att det som sagt kan kännas lite ovant o nästan göra ont de första dagarna.

• osse

Ok, tack! Ska nog ringa och höra med henne där då

• Malmön2006

jag gjorde min på tisdagen och gifte mig på lördagen. har aldrig haft såna naglar men det gick bra att jobba med dom och greja med det mesta.

• USA-GIRL

Hej! Jag ska snart åka till london med min bror!!! Undrar om nån vet vad det kostar hoss jennie H???
    Och gör hon bara förlägningar eller målar hon med nagellack också om man vill???
     Tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!! :D

Svar på tråden Billig fransk nagelförlängning??