hatar min släkt
Jag ska berätta lite om en i min släkt, hon har också en rätt skön inställning till de andra i vår släkt. Exempel på vad hon gjort: På min farfars begravning när jag om min familj träder in i kyrkan, går hon skamlöst och utan pardon fram till mig, Ser besvärad på mig och praktiskt tagit sliter av min väska Med nitar (Jimmy Choo), så den hamnar på golvet. "Så, Sophia, en sådan där väska kan du omöjligt ha på pappas begravning idag! Lite hyfs får du väl ha!" Saken är den, att min faster har gjort så många sådana här saker att jag inte längre reagerar på det. Man finner liksom inga ord. Andra exempel: - Säger eller skriker med en hög stämma: "Men gud, Sophia, ska du inte hjälpa till och duka?!" när jag är på besök i hennes hus. När jag väl dukar och hjälper till brukar hon säga att jag hör fel och helt enkelt göra om allt själv. - Skrika: "Har du ingen uppfostran?" När jag stiger ut ur Hennes badrum efter att ha använt det och glömt att släcka Efter mig. Kort sagt, en helt sanlöst verbal häxa från helvetet. Till