• Buslinna

Vad är det för fel på mig?

Kickit,

Det där med att tvivla med jämna mellanrum känner även jag igen. Eftersom min pojkvän tar extremt lång tid på sig med allt vad förhållanden heter och dessutom definierar kärlek, förhållanden etc på ett betydligt mer allvarligt sätt än de flesta, kan jag bli knäpp på honom då och då - framför allt en viss tid på månaden. Några dagar senare tänker jag efter lite och inser att jag ju vet hur han fungerar och var jag har honom.

• Buslinna

Hm, berätta gärna om du får några bra råd och förslag till eventuella lösningar! Det är lite väl jobbigt att åka den där bergochdalbanan. Och att inte känna igen sig själv ... :)

• Buslinna

Mm, vet att antidepressiva är en variant, men det känns lite för drastiskt. :) När jag använde hormonbaserat p-medel blev jag riktigt ordentligt pms-deppig, då hade antidepressiva behövts men nu när jag slutat med det är mina besvär mildare. Vore skönt att hitta något annat och mindre drastiskt. :)

Om inte barnmorskan har några andra förslag så får man väl lalla runt lite med naturmedel och se om något fungerar. :)

Svar på tråden Vad är det för fel på mig?