Inlägg från: Mickisen |Visa alla inlägg
  • Mickisen

Nu är det bara 1 månad kvar,för dig också?...

Tänk vad tiden går fort.Det var inte länge sedan jag och min blivande satt vi köksbordet med ett varsitt glas vin i handen och pratade om att vi kanske skulle ta och gifta oss och varför inte borgligt i Stadshuset.Detta är nu 6 månader sen,hej å hå vad tiden går.Imorgon ska jag på konsultation hos frisören.Vet på ett ungefär hur jag vill ha det men har ingen exakt bild i huvudet.Sen är det i princip bara putsning och gravering av min och blivandes ringar kvar förutom att boka tid på restaurang.Jag tvekar inte en sekund,min blivande vill jag vara med nu och för alltid.

• Svar på tråden Nu är det bara 1 månad kvar,för dig också?...
  • Mickisen

Gifter ni också er den 22/7 =)?

• Mickisen

Ja det gör jag =) 22/7,räknar det som en månad kvar även om det är 1 månad och ett par dagar.

• Mickisen

Ok.Vi hämtade min ring för ett par veckor sedan.Ska lämna in förlovningsringarna för putsning bara.Jag har ju inte lika mycket planering då vi gifter oss borgligt med 2 vittnen men listan blir några rader i alla fall.Finns en del att tänka på.Vart ska ni åka på bröllopsresa om ni ska åka någonstans?

• Mickisen

Stockholms Stadshus.du?

• Mickisen

Låter mysigt.Vi kommer att ha en väligt intim vigsel men min svägerska och hennes sambo som vittnen,precis som vi vill ha det.Sen går vi ut och äter och festar ute på "stan" och avrundar kvällen/natten på 5 stjärnigt hotell.Våra familjer är splittrade och bor 30,60 mil bort och över det.

• Mickisen

=)
    Jag har ganska stor släkt jag med men de får inte vara med thihi.De fick min systers bröllop för snart 2 år sedan med nästan 100 gäster.Stort som litet,man vill ju bara visa att man hör ihop,bara och bara kanske det inte är ;)Jag kommer att ha en klänning som egentligen inte är en brudklänning men snarlik.En axelbandslös spetsklänning,elfenbensvit vadlång med underkjol,känner mig som en prinsessa i den och det är vi väl värda att känna oss som på den stora dagen ;)Tiara kommer jag att ha också,det trodde jag inte själv men den var för fin för att avstå.Själv?Hur kommer du att se ut?

• Mickisen

Måste vara underbart att få en klänning uppsydd efter ens exakta mått.Orkideér låter helt underbart.Skulle velat haft det i min brudbukett men med tanke på den korta vigseln tyckte jag att det räckte med rosor.Vilka slags orkidéer kommer du ha?Är väldigt intressead av dessa blommor,majoriteten av fönstren i lägenheten är fyllda av dem =)

Svar på tråden Nu är det bara 1 månad kvar,för dig också?...