Inlägg från: yrvädret |Visa alla inlägg
  • yrvädret

Nu är det bara 1 månad kvar,för dig också?...

Jo, den 22:e juni är det bara en månad kvar. Efter över ett år av planerande så känner jag hur det drar ihop sig för bröllopet. Har endel kvar att göra, som att köpa underkläder och löshår, träffa prästen och ordna vigselprogram och andra trycksaker. Möhippan fick jag avklarad i helgen och min blivande får sin sexa snart han också! Fast det är otroligt roligt och härligt att det äntligen närmar sig!

• yrvädret

Vi hämtade våra ringar i fredags och så köpte jag en väska förra veckan också. Men jag måste köpa smink också. I övrigt är det mesta ordnat så när som på bordsdekorationerna.

• yrvädret

Jag, precis, det gör jag med Hade jag varit nagelbitare hade jag inte haft några naglar kvar - stället spricker de av stressen... Vart gifter du dig?

• yrvädret

Vi kommer inte åka förrän i vinter, har haft nog med bröllopsplaneringen och inte orkat tänka på något annat. Vi tänkte spara pengar nu under hösten och sedan ta en restresa eller köpa en billig stand-by biljett till något varmt ställe

• yrvädret

Göteborg, i ett sött kapell mitt i stan
    Festen ska vi ha på en finare bygdegård ute på landet.
    Vad jag förstod kommer ni ha ett litet intimt bröllop eller?

• yrvädret

Det låter himla trevligt med en så intim vigsel... Vi hade väl egentligen inget val än att ha ett större bröllop (60 gäster), eftersom vi båda kommer från en stor familj med många syskon. Det var många som ville vara med om man säger så Och så har vi en massa kompisar som vi gärna ville ha med. Så då blev det stort i stället.

Hur har du gjort med kläder? Ska du ha en vanlig bröllopsklänning eller en 'enklare'?

• yrvädret

Din klänning låter onekligen vacker!

Jag har låtit sy upp den hos en sömmerska - tänkte först att jag skulle ha en enkel, men ju längre tiden går desto mer princesslik har den blivit Jag kommer dock inte ha tiara utan kag ska ha orkidéer i håret istället.

• yrvädret

Jo, det är jätteskönt att få klänningen uppsydd. Jag är något så fruktansvärt kräsen av mig så jag hittar aldrig exakt det jag vill ha. Men nu får jag det, kostar en slant men det är det värt

Jag ska ha phaleonopsis i brudbuketten - tycker att de passar bäst. Dessutom är de sååå vackra. Jag vet att de ska vara vita, men vet inte riktigt vilken färg de har i mitten. Men det återstår att se

Svar på tråden Nu är det bara 1 månad kvar,för dig också?...