• Desperate2bewife

Vad har ni INTE sparat in på?

Inspirerad av en tråd som handlade om vad man sparat in på undrar jag vad ni lagt lite extra krutpå, vad som fått lov att kosta lite extra? Kul att höra om andras val!

Det vi inte snålar på är bröllopsresan. Älskar att resa, så det blir 5-stjärnigt hotell i Thailand 2 veckor, och så ska vi unna oss god mat och en massa spa-behandlingar.

• Svar på tråden Vad har ni INTE sparat in på?
  • orkidè_bruden2007

Jag hade först tänkt försöka sminka mig själv o fixa håret men det jag la lite extra på och fick fixat på salong

Hade även bara tänkt att gå in till blomaffären och köpa en liten färdig bukett för ca 200 kr men efter lite övertalning från min tärna så blev det en brudbukett (dock av billigare slaget).

Vi bjöd även våra gäster (6 st) på restaurang istället för att fixa egen mat

Min brudkjol köpte jag billigt från Ebay men brudlivet köpte jag här i Sverige och var av märket Lillys som kostade ett par tusen, men det var värt det för det satt helt perfekt på

• bellaprincipessa

Ringarna la vi lite extra på!

• spöket laban

ringarna och klänningen

• Afrodite_Aug-07

-Bröllopsnatten. Vi kommer inte ha någon fest, utan vår kväll med gästerna skall vara klar redan runt 21, absolut senast 22. och vi åker inte på bröllopsresa förens vår 1årsdag av bröllopet. Så vår bröllopsnatt skall få bli extra underbar och påkostad.

-Ringarna, nu är inte våra ringar särskilt dyra, men där valde vi verkligen med hjärtat och inte plånboken.

• Blivande brud 07

Vi kommer inte att spara på ringarna ( som det är sagt ovan så kommer vi välja dom ringar vi vill ha och inte titta på vad de kostar) och fotograf på grund av att det är de enda konkreta som finns kvar efter bröllopet. Sen kommer vi inte heller att snåla på festen

• Skidbrud (gift)

Vi kommer inte att snåla på maten och festen!
    Sen har vi valt ringar som ni andra med hjärtat och fått dom vi verkligen vill ha. Sen att dom var hyffsat billiga gör ju inget!!

• Duchess

Precis som Blivande brud 07 så kommer vi inte heller att spara på ringar och fotograf. Vi sparar på kläder och bröllopsresan istället.

• paige

Vi kommer inte snåla på kärleken!!!

•  Soni

Fotografen snålar vi inte på, dyrt men mkt proffsiga. Ett minne för livet!

• liten lilja

vi har också satsat på fotografen. känns jättelyxigt att få både porträtt och vigselfoton i reportagestil. längtar!

sen har vi satsat på en rätt dyr och rymlig lokal.

kul tråd, det är ju oftast så att man funderar över vad man ska spara på, i allafall jag!

Svar på tråden Vad har ni INTE sparat in på?