Jag är lika hysterisk jag, det ska du veta att du inte är ensam Min klänning är klar, den sydde jag upp, men skor har jag inte klart ännu... borde fixa det snart, men väntar till rean efter midsommar, man vill ju hinna gå in dem. Ska beställa blommor om 2 veckor, jag har bestämmt mig för att ha rosor, en boll med rosor i vitt, rött och rosa (mest rosa), de kan man torka sedan så har man kvar sin bukett hela livet kanske Tärnornas klänningar är på fitting och ska hämtas hos skräddaren i morgon, phuu då är de förhoppningsvis klara. Måste hinna beställa gravyr till ringarna, får ta det när jag beställer buketten om 2 veckor, ska då även bestämma tårta.
Ja du - häst och vagn är ju urmysigt, men det beror ju på hur hästarna är. Min kompis åkte det och det var inga roliga hästar, de galopperade runt och var nervösa av alla människorna som var där som gäster, kanske är något man ska väga in. Vi kommer åka sportbil, vi har inte så långt till festen, så för oss var det inte aktuellt att ha något extravagant.
Ringde just fest stället, hon hade glömmt att maila mig alla vinerna vi ska ha till middagen, de stänger idag och öppnar inte förrän veckan innan vi ska vara där, phuuu, vilken tur att jag kom på det. Annars hade det varit lite sent ute (minst sagt) att få in vinerna i festprogrammet.
Min m2b har fixat bröllopsresan och betalat den, det är ungefär vad jag har låtit honom göra, annars är jag projekt ledare, känns tryggast så, även om han skulle göra ngt så hade jag varit där och dubbelkollat allt iallafall
Har ni förrästen något annat alternativ till Häst och Vagn??