Inlägg från: eccisen |Visa alla inlägg
  • eccisen

19 augusti - ny tråd

hej tjejer! Får man vara med på ett hörn? Ska också gifta mig den 19:e, i umeå.

Jag tänkte bara höra om det är någon mer än jag som börjar känna "pirret" i magen än.. Det inföll för mig då vi hade vigselsamtalet med prästen. Helt plötsligt blev jag jättenervig..

• eccisen

Jo jag jobbar ocjså hela sommaren och tar bara ledigt veckan före och veckan efter. Sen drar vi på honeymoon i november...

jag har börjat påta med festprogramm och placeringskort..Men jag har inte allt färdigt angående catering så det känns väldigt stressande..

• eccisen

har ni andra börjat göra små kom ihåg listor för dagen? jag har fått för mig att jag kommer glömma typ hälften av allt som ska med till festlokalen dagen innan å så..

+Vet någon av er i vilken ordning man kör om har har ingång a la usa? typ tärnorna först eller sist?

• eccisen

jag använder powerpoint. funkar suveränt..

• eccisen

Jag har inte fått "öva" med prästen..*avis* Jag ska också bli överlämnad vid altaret men jag har ingen aning om ordningen vi ska gå in i kyrkan. Går tärnorna först innan jag och pappa eller efter oss?? Någon som vet?

• eccisen

Låter som ett bra upplägg. jag trodde jag skulle göra så men mina tärnor gjorde mig osäker...Det här med skor och underkläder börjar jag få lite panik över.. känner att jag inte har tid att hitta något. Allt börjar ju bli så pirrigt nu

• eccisen

jag ska ha pioner i min bukett men de är ju från blomsteraffärn och är mest typiska för juni-juli...

Angående underkläder så vill man ju hitta något som håller in på dom rätta ställena och det känns tyvärr inte som att man hittar det i dom "vanliga" affärerna..sen har jag nu förstått att jag måste ha en underkjol till min klänning men det var ju en helt vetenskap att sätta sig in i.. puh! vad knöligt allt börjar bli..

• eccisen

jag ska gifta mig i tavelsjö utanför umeå men är bosatt i stockholm..

• eccisen

Det är fruktansvärt frustrerande att inte kunna se personen man pratar med.. Kan lixom inte bara svänga förbi för att dubbelkolla saker.

• eccisen

Galopperande gasell HAhah...Precis så känns det!!!!!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd