Inlägg från: eccisen |Visa alla inlägg
  • eccisen

19 augusti - ny tråd

God Morgon på er! Jag måste bara berätta att jag vaknade i morse kallsvettig..
    Mardrömmar om bröllopet! Gaaah... Nu är det nog bara en tidsfråga innan jag börjar drömma att jag går ner för altargången naken..

• eccisen

Vi ska göra bordsplacering i kväll och förhoppningsvis öva på valsen. Förutsatt att jag kan slita gubben min från datorn då han väl har satt sig..

• eccisen

Jag ska försöka skapa en toppgrej till tårtan.. söker här efter inspriration. Jag vill inte ha ett "vanligt" brudpar i plast utan något roligare och lite annorlunda. Har ni några tips?

• eccisen

tackar..ska genast kolla.

• eccisen

oändligt....känns det som. Bordsplacering,program, dryckesinhandling, göra klart med catering, bestämma tårta. you name it..

• eccisen

Cicci: Vi ska oxå ha brunsch dagen efter. Vi tänker låta grillarna stå kvar från kvällen så kör vi hamburgare, sallad och sånt.Enkelt och smidigt..Kanske inte så mycket frukost mat men man får säga att de är a la usa..eller nåt

• eccisen

Fett och salt är toppen for att bota bakfylla så det blir nog bra

• eccisen

Nasse7: Grattis till hippan eller vad man säger! Kul att det fick bli en riktig överraskning och en jättebra dag!

• eccisen

Gud vad ni va morgonpigga idag då.
    Karin 69a: Jag kan stilla ditt dåliga samvete med att säga att jag har ännu mer saker kvar att göra:
    -bestämma menyn
    -bordsplacering+dekorationer
    -Ladde ner musik till festen
    -diskutera hår med frisören
    -hämta klänning
    -köpa underkläder
    -gå in skor +massor till som jag är alldeles för disträ för att komma ihåg..

• eccisen

CicciL: eftersom jag har så lite tid att kolla efter underkläder så funderar jag på att handla från missmary.se dvs camilla thulins företag.. tänkte att du kan ju kolla på sidan i alla fall..

• eccisen

Hej! Jag blev pansikt uppmanad till ett göra ett körschema idag för alla iblandade. Kände att det var lite tidigt att ha sånt klart.. Har ni fixat det??? I så fall får man se? hjääääääääälp! 18 dagar kvar...gaaah!

• eccisen

Jag känner att jag inte vet vad jag vill att toastmastrarna ska veta... Det jag har sagt åt dom är i princip att jag inte vill ha någon 5 timmars sittning men annars räkanar jag med att dom vet att maten inte ska bli kall, att vinet ska flöda m.m Vad har ni andra instruerat dom om?

• eccisen

gaaaah....! Jag är inte klar med någonting känns det som.. hur ska man pressa sig att få ändan ur och göra saker på kvällarna? jag känner mig förlamad av stress!!!

• eccisen

min mamma svimmade när hon gifte sig så jag är verkligen nervös över att jag ska göra det... men jag får dricka mycket vatten innan och jag undviker att ha åtstramande underkläder i alla fall..

• eccisen

Becciz: Jag kan bara ge dig perspektiv från andra sidan saken. När min bror skulle gifta sig var jag och resten av min familj väldigt emot detta. Vi försökte att inte visa de för dom då men de syntes nog ändå. Men de hela berodde som du tidigare sa att vi inte var redo att släppa min bror iväg till en ny familj. Det hela resulterade i att vi i familjen hade ett snack där vi kom överens om att min bror ha gjort sitt val och det är bara att acceptera, och resultatet blev att jag och brorsan fick omvärdera vårt förhållande och nu känner vi oss närmare varann än innan. Just för att vi fick båda ta itu med att vi skaffat nya familjer och inte är storebror och lilla syster längre utan bara syskon.Däremot har han fortfarande problem med mamma till och från, men mammor har väl alltid svårt att släppa taget...det kommer nog aldrig att försvinna.

• eccisen

Hej tjejer. Andas lugnt, här är en till som inte är klar. Men jag ska säga som min kille: det löser sig....gifta blir vi ju i alla fall.. Dvs förlamningen är TOTAL!! Gaaaaaah!!!!!

• eccisen

Hej tjejer! Nu börjar det allt dra ihop sig och det märks på mina nerver.. Jag och min m2b har börjat småbråka om idiotsaker och minsta lilla motgång känns JÄTTEstor...Dags att skärpa sig. Jag åker upp till umeå i morgon (tänkte starta 05.00...gaah!) där vi ska gifta oss.Jag har massor att kolla upp där, hur vi ska ställa borden, fördela boende etc..
    Men det är samtidigt väldigt roligt.Kompisar har börjat hinta om diverse roliga tal så jag hoppas på en buskul fest. Däremot så hoppas jag att det inte planeras någon möhippa däruppe oxå för det har jag inte tid med.gaah!!!

• eccisen

avkoppling vad är det? Jag börjar känna av all hysteri nu.. folk ska ha hämtning, saker saknas och måste inhandlas, sen ska det dukas och fiffas. Har precis satt mig för att lägga sista handen vid festprogrammen. Paniken är total. Förhoppningvis är allt på plats tills på lördag i alla fall. Här har det öst ner i tre dagar så jag hoppas att solen skiner på lördag..(obs jag sitter uppe i umeå nu för tiden, någon som har kollat på vad det blir för väder här?)

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd