Inlägg från: Nasse7 |Visa alla inlägg
  • Nasse7

19 augusti - ny tråd

Det var längesen jag var inne och skrev, men nu är jag här igen.. :)

Vi fick chansen att åka och lyssna på vår solist som skulle sjunga på en pub i lördags, och OJ vad nöjd jag blev. Vilken superbra röst hon hade och jättetrevlig!

• Nasse7

Ooops, glömde presentationen:
    Bor utanför Linköping, men gifter oss i Svenasjö Kyrka utanför Borås 15:00.

• Nasse7

Vi gör listor hela tiden. Min m2b är tokig i listor. Listor till oss, listor till andra om vad de ska göra eller köpa... så ja visst. Listor i stora lass är det osm gäller.

• Nasse7

Skönt att höra att det är fler än jag som har "underklädersproblem". Jag vill helst ha något snyggt som drar in magen lite och ger snygg figur utan att kosta en förmögenhet. Och så har jag lovat min m2b att det ska vara strumpeband på. Inte lätt.
    Jag blev färdig med festprogrammet igår och det är så skönt att slippa tänka på det i alla fall. Hade man fått nån hjälp av m2b så ahde ju allting gått mycket bättre, men han tror att allting fixar sig självt. Konstigt det där... ;)

• Nasse7

Vi har också pratat med prästen. Det gjorde vi redan i påskas. Eftersom vi inte heller bor där vi ska gifta oss får vi ta det när vi är där.
    Sista repetitionen ska vi ha torsdagen den 17.

• Nasse7

CicciL
    Jag gjorde om det till pdf och skickade det till dig. Det blir inte riktigt korrekt, men man ser tanken med det i alla fall.

• Nasse7

Vi är också i stort sett klara med vår bordsplacering, men vad gör man med de gamla som har sagt att de kommer, men som man misstänker att de i sista minuten ändå inte kommer att dyka upp eftersom de måste övernatta? (Det är 4 st det handlar om och det har varit så förut att de har varit bjudna på fest. I sista minuten har någon av dem blivit dålig och då kommer de inte. Har hänt flera gånger...) Ska man sätta in dem i placeringen ändå och så skiter det sig helt om de inte kommer, eller ska man inte ha med dem, men OM de kommer så får de de andras respektive vid borden och får sitta längst ut, längst bort trots att de är nära släkt? Hur resonerar ni?

• Nasse7

Fialott, nej jag har gjort festprogrammet i MS Publisher. Tycker det är jättesmidigt. Har du det programmet, eller vill du jag ska maila pdf-fil?

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd