Inlägg från: Nasse7 |Visa alla inlägg
  • Nasse7

19 augusti - ny tråd

Jag har lite citat, sagt av barn, ett litet sudoku för sudoku-fans... :)

• Nasse7

Jag kämpar fortfarande med mitt underklädesproblem. Jag ringde till bröllopsbutiken och chansade på att de kanske skulle ha underkläder som passade till klänningen, men icke.
    Måste, måste fixa det snart.
    Eftersom jag inte har semester än kan jag inte bara åka iväg och handla heller och på helgerna är man uppbokade med en massa annat. Tusan också! När ska man få tid?? :(

• Nasse7

becciz:
    får inte tag i några, det är problemet. ;)
    Jag vill ha något bodyliknande som drar in magen lite. Den ska vara heltäckande med axelband. Ingen korsett alltså, men ändå "slimmande". Den ska vara vit eller cremefärgad och helst med strumpeband.
    Några förslag?? Tar tacksamt emot hjälp!

• Nasse7

The runaway bride:
    Utanför Linköping, så NK är tyvärr out of the question. (Om inte jag kan övertala min m2b att göra en liten romantisk tur till den stora staden och gå och handla då), men det är ju det där med tiden med...

• Nasse7

CicciL, planer har man väl alltid, men det är ju inte säkert att man kan genomföra dem. Det måste ju behandlas av verkställande utskott först... ;)
    Men visst vore det det bästa, att ta sig till Stockholm. Jag får jobba lite på det.
    Var ligger den HM butiken du pratar om?

feonix, tack för tipset!

• Nasse7

Jag började med placeringskorten igår. Konstigt att vissa namn ska vara så svårt att få snyggt, medan andra blir hur bra som helst.
    Mina är väldigt enkla, bara auberginefärgat skimrande papper och så embossa namnet i guld på det.
    Enkelt men effektfullt. :)

• Nasse7

Det var 4 st som ringde och tackade nej igår. Tråkigt eftersom det var m2b farmor och farfar samt ytterligare 2 nära släktingar till honom. De tyckte det var för långt att åka, trots att vi har fixat allt så de inte behöver tänka på någonting. Tråkigt att de inte kan sätta till två ynkliga dagar i sitt liv. De är ju ändå pensionärer och gör ingenting annat än bara sitter och dricker kaffe...

• Nasse7

Hm.
    Jag ska försöka få tag i underkläder idag. Ska kolla i Lkpg först och om det inte finns där, blir det att dra iväg till Estocolmo på semestern.
    Annars tror jag ta i trä att jag har koll på de flesta praktiska sakerna, men det dyker säkert upp nånting som vi totalt har glömt bort. Det brukar vara så.

• Nasse7

Grattis till det lyckade köpet "The runaway bride",

håll tummarna för mig nu allihop att jag också får tag i nånting snyggt i eftermiddag!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd